MİSKİN OLMAK İSTİYORUM


Evet miskin olmak istiyorum. Bir kayanın üzerine baş aşağı yatıp, pıt diye uyumak istiyorum. Gece uyanıp, süt içme isteğine boyun eğen babanın, süt vermesi sonucu, gecemiz kusmuklara bulandı.Ne kadar Bilge iyileşti desemde gece arada öksürüyor. Bu yüzden yatmadan evvel süt vermiyorum.Ardından su bile içse,süt boğazında bir kalıntı bırakıyor galiba. Hastalık zamanları ve sonralarında bu kalıntı kusmaya sebep oluyor. Bunu tecrübe etmişliğimiz de var yani defalarca. Tabi hal böyle olunca uykumuz da sağlıklı olmadı. Sabah Bilge' yi "elbise giyelim mi" cümlesiyle bile zar zor kaldırdım. Bu neden ötürü bu gün sadece ve sadece miskinlik yapmak istiyorum.Bu arada çarşafları hemen yıkamazsanız lekelerin çıkmadığını fark ettim. Sabah Bilge dalga geçiyordu "yatağa nasıl böööğ yatım değil mi anne?" diyordu. Böyle yani... Kendimi zorluyorum ama bir şey çıkmıyor benden bugün. Şimdilik iyi bakın kendinize...

Yorumlar