HAFTA SONU

 Cuma günü Bilge çok nane mollaydı.Öfleyip pöfleyerek evde dolanıp duruyordu. Hadi kalk yürüyüşe çıkalım dedim. Hemen hazırlandı. Karda uzunca bir yürüyüş yaptık. En son burunlarımız iyice kızarınca eve döndük. Pek keyiflendi:))
 Cumartesi doğum günümü kalbime gömüp kursa gittik:)) Resmim üzerinde çalıştım bütün gün, bitince çok güzel olacak ama hala bitmedi:)) Acelem yok, vallahi yok...
 Pazar günü Avm' de gıcık oyun alanında oyalandı Bilge, niye o kadar karanlık ve ışıklı yapıyorlar anlamıyorum, benim karnımı ağrıtıyor o ortam.
Hemen yakındaki kitapçıya attım kendimi ve ailemi. Oh be kitaplar aldım kendime, kızımda kendine aldı. Sevgili Kocam' da kasada aldıklarımız ödedi, mutlu mesut döndük evimize. Pastamı yedik, yeni telefonumu çözmeye çalıştık, bir haftayı da uğurladık. Bu sabah Bilge azcık daha uyusaydım diyerek kalktı, okula yollandık. Ben de ofise geldim, hemen  ofis işlerine koyuldum, bitirip ebru yapacağım. Kitremi hazırladım beni bekliyor. Bu sabah arabada 0 dereceyi gördüm ilk kez, cemre çaktırmadan düştü mü ne:)) Hepimize güzel bir hafta diliyorum.

Yorumlar

  1. Doğum günü kutlamasına geç kalmışım, çoook. :((
    Yine de şimdi farkettiğime göre, şimdi kutlamak da sayılır, diğ mi?
    Mutlu yıllar dilerim. Hele girilen yaşın 35 oluşu yok mu? O ne şahane bir yaş öyle!
    Dolu dolu yaşanacak güzel bir 35 olsun.
    Sevgilerimle.
    :))

    YanıtlaSil
  2. Ekmekçim sağ olasın, çok tatlısın, yavaş yavaş sevimli geliyor 35 rakamı, amin diyeyim, kocaman öpücükler yollayım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder