HAFTA SONU

 Cumartesi günü kalktık kursa gittik. Resmimi sonunda bitirdim. Nasıl güzel ve keyifli bir duygu oldu bitirmek. Bana çok şey öğretti bu resim, her şeyden önce korkum baya baya geçti, artık cesurca fırçamı kullanabiliyorum. Böyle dediğime bakmayın başlardaki tedirginliğim gitti diyelim:))İmzamı da kondurunca,değmeyin keyfime oldu:)))
 Pazar günü sevgili Kocam' ın işi vardı. Bizde sevdiğim bir arkadaşım ve oğullarıyla çıktık.
 Rahmi Koç Müzesi' ne gittik. Çocuklar çok eğlendi.
 Biz de arkalarında koşturmaktan helak olduk:))
 Kıpır kıpırlardı veletler...
 Dışarısı çok soğuktu
 Çok istememize rağmen dolaşamadık, baharın kulaklarını çınlattık.
Baharda yapacaklarımızın hayalini kurduk:))
Güzel bir hafta diliyorum, birazcık da güneş lütfeeeeen:)))





Yorumlar

  1. Süpersiniz valla. Ben de Cumartesi günü her iki anneyi ziyaret ettim. Ganimetlerle döndüm tabiii. Daha sonra ekleyip paylaşacağım sizlerle. Pazar günü de malum temizlik, yalaşık bulaşık yani bugün yine yorgun başladım işeeeeeeeeeeeee he he.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekciğim merakla bekliyorum ganimetlerini:))

      Sil
  2. Gezginler sizi :) resim çok güzel olmuş ellerine ağlık .çocukların şaşkın ifadesi olan fotoğrafa bayıldım :) günlük güneşlik bir hafta diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrinciğim amin diyorum azıcık güneş göstersin yüzünü, ben de bayıldım o fotoğrafa, çok şebekler değil mi:))

      Sil
  3. Resmi çok başarılı buldum ayrıca konusu da insana güzel duygular veriyor, tebrik ederim, devamını dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natali, beğendiğine çok sevindim, devamı gelecek bu konu da çok kararlıyım. Havalar biraz ısınsın haftada bir gün de karakalem dersine gideceğim. Resimle uğraşmak çok ayrı bir keyif verdi bana

      Sil
  4. Ne güzel yapmışsın ,ellerine sağlık..Resim yapmak ayrı bir yetenek :)
    Müze geziniz çok hoşmuş, keyifle baktım fotolarına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşlerimden inciler; sahiden resim yapmak çok keyifli ama yetenek gerektirdiğini düşünmüyorum. Tamamen çalışmakla ilgili, teknik öğrenmekle ilgili diyorum. Yapmaya başladığın zaman ortaya çıkanlara inanamıyorsun.

      Sil

Yorum Gönder