İP ATLAMA

 Geçen gün Bilge'yle alışverişten dönüyorduk. Binanın önündeki otoparkta ip atlayan çocukları gördük.
 Hemen koştu yanlarına, kızlar salladı, bizimki atladı.
 Atlamak ne kelime, neredeyse havalar uçtu
 Bir taraftan gülüp, bir taraftan "ay ben yanmıyorum, ha ha ha"
 Beni eve postaladı, "ben ablalarla oynar gelerim "dedi.
Onu izlemek o kadar keyifliydi ki, eve çıkmadım, bir köşeden izledim. İp atlamasına bir taraftan sevinip, bir taraftan hüzünlendim:)) Sevinmek tamamda, hüzün ne alaka demeyin, beni biliyorsunuz, böyleyim...

Yorumlar

  1. Ne guzel, hala ip atlayan cocuklarin olmasi..Simdiki cocuklar icin her zaman uzulurum, cocukluklarini yasayamiyorlar, doya doya oynayamiyorlar diye..Bu fotograflar beni sevindirdi..

    Bende gecen hafta bisiklet surmeye basladim yeniden, cok eglenceli oldu, yillar sonra yeniden cocuklar gibi keyif aldim, firsat buldukca bisiklete binmeye calisacagim ve o firsati zorlada olsa bulacagim sanirim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşam Esintileri, evet çocuklar çok şansızlar bu zamanda, biz de böyle güzellikler görünce kaçırmıyoruz. Ne güzel bisiklet sürmek, ben bisiklete binmeyi beceremiyorum, özendim sana, keyifli günler diliyorum

      Sil
  2. kızınıza bayılıyorum ve sizin sabrınıza.
    eşim ile kızımın ilişkisine çok benzetiyorum sizleri.
    eşinizin kızınızla ilişkisi nasıl?
    ayrıca çok güzel yakalıyorsunuz enstanteleri, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. Hypo, teşekkür ederim ne güzel sözler bunlar. Her kız çocuğu gibi benim de kızım babasına aşık. Sevgili Kocamsa onun saçlarını tararken elleri titreyen bir adam, aralarında çoğu zaman beni kıskandıran, bir bağ var:))

    YanıtlaSil
  4. Hüznü açıklamana gerek yok ki.Anne olan herkes anlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilhan evet ya haklısın, tüm anneler böyleyiz değil mi?

      Sil
  5. Duygulanmalarını severim :) Bilge'nin de atılganlığını...

    YanıtlaSil
  6. Buğdayım sev beni, sev sen hep bizi:))

    YanıtlaSil
  7. I believe everything said made a ton of sense. But, what about this?
    what if you added a little information? I ain't saying your information is not good., however suppose you added something that grabbed people's attention?
    I mean "İP ATLAMA" is a little plain.
    You might glance at Yahoo's front page and watch how they create news headlines to get people to click. You might add a related video or a picture or two to get readers excited about what you've written.

    Just my opinion, it might bring your blog a
    little bit more interesting.

    My site ... online tv izle hd

    YanıtlaSil

Yorum Gönder