RAPUNZEL

 Kaç defa izledik bilmiyorum, ama her defasında ilk kez izliyormuş gibi keyifle seyrediyoruz bu filmi.
 Bu keyfin geri dönüşü bizim kızın "Rapunzel olacağım, saçlarım kesilmeyecek" şeklinde oldu. Bu sabah saçlarını taramaya çalışıyorum, nasıl bir eziyet tahmin edin. "Kızım birazcık kestirelim, uçları kırılmış" diyorum, "olmaaaaz Rapunzel olamam o zaman" diyor. İçimden saydım bizim kıza ve Rapunzel'e  bolca.
 Bu sabah sonunda açmış leylaklar gördüm.
Mis gibi kokuları geldi burnuma, ben fotoğraf çekerken yaşlı bir teyze gelip "ne yapıyon sen "dedi. "fotoğraf çekiyorum" dedim. Şöyle garip bir bakış atıp, gitti daldan kocaman bir leylak koparttı. Ağacın önündeki kahveden amcalar kızdı "niye  kopartıyorsunuz " diye. "Ben sadece fotoğraf çektim, valla kopartmadım "dedim, baktım teyzem arkasına bile bakmadan uzamış:))

Yorumlar

  1. :) alemmiş teyze

    bizimki rapunzeli izlemedi ama o da ayak bileklerine kadar uzatmak istiyor. bir de kıvırcık sen düşün banyoda yaşadığımız işkenceyi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kolaylık versin diyeyim canım, bir biz değiliz yani:))

      Sil
  2. Bu eziyete benim için katlandın biliyorum, sağol canım benim:)) Teyzeye hörmetler, anladın sen onu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım anladım anladım, senin için her zorluğa dayanır, enginlere sığmam taşarım biliyorsun:))

      Sil
  3. Bilge iyice özdeşleştirmiş kendini rapunzelle, anlaşıldı;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh Natali bir görsen halimizi, hem nasıl bir özdeşleşmek tahmin edemezsin:))

      Sil

Yorum Gönder