Biz geldik

 Yazmayalı yıl olmuş gibi geliyor, özlemişim. Bol fotoğraflı bir yazı olacak, hazırlıklı olun:)) Gittik, gezdik, gördük ve geldik. Bir de ben çok yoruldum. Bilge' den sonra köydeki en küçük ben olduğum için çok çalıştım:)) Ama olsun tüm yorgunluğuma değdi. Annemle, yengem gelince sabah erkenden yola koyulduk.Yol manzaralarını seviyorum.
 Yollarda bolca inek gördük, Bilge bayıldı:))
 Ay çiçekleri süzülüyordu sarı sarı tarlalarda.
Yer gök yemyeşil.
Öğlen köye geldik.
 Bilge ' nin kuzenleri de geldi, keyfi bin kat arttı
 Hemen keşfe çıkıldı köyde:))
 Yenebilecek her şeyin tadına bakıldı
 Çileklerin sonuna yetişmişiz, tatları nefisti, dönerken babaanne bir kavanoz reçelinden koydu.
 Fındıklar bu sene bol, eylülde toplamaya gideceğiz.
 Fasulyeler sırıklara dolanmaya başlamış, mısırlara haksızlık etmişim fotoğraflamamışım:(
 Buz gibi akıyordu bu su
 Teyze uzaktan akrabaymış, Bilge'yle bana poz verdiler:))
 Minik eller buz gibi sudan içti
 Yabani otlar, çiçekler  bu kadar mı güzel olur
 etraf kelebek doluydu ama ben bu sineği çekebildim:))
 Renklerin canlılığı, insanın içini açıyor.
 Her yer, her şey  ayrı güzel
Fotoğraflara bunlar sığdı, beş gün kaldık, sonra dönüşe geçtik. Annem bir kaç gün bizimle kaldı, dün o da Antalya' ya gitti. Biz de rutinimize dönmeye çalışıyoruz. Köy çok serindi, Ankara' ya gelince neye uğradığımızı şaşırdık, hava o kadar sıcak ki, Antalya' yı hayal bile edemiyorum. İki gün daha keyif yapıp pazartesi mesaiye başlayacağım, çok işim birikti ama olsun hallederim nasıl olsa... Keyifli hafta sonları diliyorum...

Yorumlar

  1. merhaba hoşgeldniz :))))))
    ohh keyfiniz bol olsun ne kadar güzel fotoğraflar bunlar böyle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder