Hafta Sonu

 Cumartesi günü yağmurlu havayı görünce çok sevinmiştim ama uzun sürmedi. Bu sabah yine güllük gülüistanlık ortalık. Bu kız baya uzamış değil mi:))
 Cumartesi bale kursundan. Isınma hareketleri yaparak bana hava atıyor.
 Öğretmeni "hava atıyorsun bari doğru at" diyerek düzeltiyor.
 Bilge' nin son modifiye çalışması:) Kanatlar ve kafasında tacıyla atımız:))
 İlk tezhib çalışmam sonunda bitti. Yaklaşık iki ay sürdü ama benim tembelliğimden ve yoğunluğumdan uzadı. Bir çok hata var ama ben çok beğendim. Çerçevelenmeye  gidecek.
 Yeni başlayacağım deseni dün seçtik.
Şöhlere geçirdim, haftaya boyamaya başlayacağım.
Dün farklı bir uygulama yaptık. "Aherleme" denen bir yöntemi denedik. Şöhler kağıtları, çay ve kahveye boyadık. Kurduktan sonra şap ve yumurta akıyla kapladık.İyice kuruyunca hafta içi "mühürleme" yapacağız. O da kağıdın yüzeyini pürüzsüz bir camla (kitap ağırlığı kullanacağım) ezerek olacak sanırım. Yalnız bunları yaparken tek kare fotoğraf çekmek aklıma gelmemiş. Bitmiş hallerini fotoğraflarım artık. Bu işlem kağıdı ve deseni korumaya ve ömrünü uzatmaya yarıyormuş. 
Erkek kardeşimin geçirdiği kazadan bahsetmiştim önceki yazımda. Ameliyat oldu, bugün taburcu oluyor. Bir sürü vida ve dikişi var ama olsun buna da şükür diyoruz. 
Güzel bir haftamız olsun...

Yorumlar

  1. Canlar ,bilge hatunun bale gösterisini bir gün bende görmek istiyorum !!
    öpüldünüz canlar

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık bence çok güzel gözüküyor:-)

    Kardeşin gerçekten ucuz atlatmış, tekrar geçmiş olsun.

    Bilgenin modifiye çalışması pek hoş olmuş:-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder