Durum raporu

Bilge çabuk toparlandı. Dün okul sonrası "iyi misin" soruma "bilmem ki biraz gezelim mi" dedi. "İyi bakalım" dedim, düştük yollara. Biraz alışveriş, biraz yemek, biraz oyun. Eve gelince küçük de bir kavga ekleyip bunlara, günü bitirdik. Yolda bindiğimiz taksi şoförüyle "Mithatpaşa köprüsü' nün neden hala kapalı olduğu" üzerine fikir yürüttük. Kontak kapatma eylemi mi yapsak diye düşünüp, sonra vazgeçtik. Bu arada gözüm aynada pıt pıt atan taksimetre göstergesinde takılı kaldı. O mesafe için en yükse bedeli ödeyerek okkalı bir küfür salladım. Bu köprü niye hala kapalı bilen var mı? Bilge kendini toparladı da ben bir türlü kendime gelemedim. Enerji seviyem yerlerde, birkaç gündür sürünerek kalkıyorum. Akşam kitabım elimde uyuya kalıyorum. Bahardandır biliyorum, geçer biliyorum, sadece sızlanıyorum işte...

Yorumlar

Yorum Gönder