Tatil matil derken

Anladım ki tatil konusunda çok bahtsızım. Ne zaman uzunca bir tatil olsa ve ben "ayaklarımı uzatıp keyif yapacağım" desem, bana yatılı misafir geliyor.Üç gündür evden dışarıya çıkmayarak evde misafir ağırladım. Bu konuya ciddi ciddi takıldım. Gelenler elbette yakınlarımız,saygıda kusur etmedim ama işkence oldu. Bizim eve gelenler nedense hemen bizim evle kaynaşıyorlar. Ardından çoğu zaman izlemediğimiz televizyonu hayatımızın merkezi haline getirip, kumandaya el koyuyorlar.Sabahtan akşama nefret ettiğim programlar bangır bangır bağırdığı gibi, ömrü hayatımda izlemediğim ve izlemeyeceğim kanallar evde  hüküm sürüyor. Hayır anlamadığım bu evde yaşayan zavallıların hiç mi önemi yok. Bu evde küçük bir çocuğun yaşıyor olması hiç önemli değil. Bilge üç gündür diğer odada dvd' nin başında bir dolu film izlemek zorunda kaldı. Bende çocuğu yanlarında oturmamış olmakla suçlandım. Neyse bu zorunlu ağırlamalar allahtan yılda bir kaç kez oluyor ama dediğim gibi oda tatil günlerine denk geliyor. Dün gece misafirleri gönderdikten sonra bunları düşündüm. Bir taraftan kızıyorum kendime bu kadar mı tahammülsüzüm diye ama evet o kadarmış anladım.
 Geçen haftadan beri okula gitmeyen Bilge'yi bugün okula götürmek zulüm oldu. Çocuğun bütün ayarları bozuldu. Zaten yarında tatilmiş, haftaya anca kendine gelir. Bu tantanada sadece kaçamak kitap okuyabildim. Tabi istediğim kadar değil. Okuma gurubumuzla geçen hafta toplanacaktık, bu hafta sonuna ertelendi. O da ayrı bir sıkıntı. Gruba gelip "ben kitabı okumadım, yazar hakkında da pek bir şey bilmiyorum" diyen insanların, biriktirdikleri konuyla alakasız sözlerini dinlemek artık ayrıca bir işkence. Neden devam ediyorum, lanet hatır belasına, ama bu bünye daha ne kadar dayanır bilmiyorum. Bugün çok gıcığım farkındayım, neyse geride bıraktığım sevimsiz günlerin tek güzel tarafı " İmza: Ben "kitabının gelmesiydi. Kitapla birlikte sesli kitapta geldi. Bilge ikisine de el koydu. "Bunlar benim" dedi, pek sevindim:))
Ben kaçıyorum, yarın kendimi dışarı atma planları yapıyorum, kendinize iyi bakın...

Yorumlar

  1. Sana iyi bir tatil lâzım:-)

    YanıtlaSil
  2. Yaw bu kadar mı denk düşer, bu kadar mı güzel duygularım anlatılır.
    seviyorum ama en yakınımda olsa şu tv işi beni de bozuyor. hani bizi görmeye sohbet etmeye gelmişlerdi.
    :-(

    Bahtsız anne

    YanıtlaSil

Yorum Gönder