Hafta Sonu

 Aslında pazar günü dışarı çıkmaya hiç niyetim yoktu en azından akşama kadar, yani kursun veli toplantısına kadar. Ama öyle bir pastırma mı dersiniz, yazdan kaçıp gelmiş mi artık harika bir hava vardı.Hayalimi yağmurlu havalara sakladım. Hedefi belirledik. Önce balık yiyelim, sonra fotoğraf çekelim dedik. Bilge ödevlerini halledene kadar ben evi toparladım. Ver elini Gölbaşı. Tabi çok kalabalıktı, mangal dumanları birbiriyle yarış yapıyordu.

 Bilge elinden fotoğraf makinesini bırakmadı. Çekti, yakaladım dedi zıpladı, yakalayamadım dedi pufladı:))
Akşam eve döndüğümüzde babası odasına el attı. Baya yer açtılar odada, ben hiç bulaşmadım. Oturdum kitabımı bitirdim, hatta Mehmet Eroğlu' nun "9.75 Santimetrekare" kitabına başladım.
Yatma vakti geldiğinde Bilge' kitap okurken uyuya kaldı. İlginç Bir kitap almış sınıf kitaplığından.Kadınların çalışmasına hoş bakılmayan bir dönemde gazete muhabiri olmaya çalışan Nelly' nin hikayesi, sonunu merak ettim ama Bilge'yle okuruz diye devamını okumadım:))Akşama artık okuruz.
Keyifli bir haftamız olsun...

Yorumlar

Yorum Gönder