Sevgili Cumartesi ve tabi pazar

Dün karne günüydü, artık eskisi gibi değil.Günler öncesinden karneyi sanal ortamda görüyoruz zaten.Çocukların ellerine tutuşturdukları poşet dosyalardaki A4 şeklindeki kağıt bir zamanlar karne parası verdiğimiz zamanları özletiyor. Öğleye doğru Efes'i İ.' ye emanet edip yola revan oldum.Allahım nasıl bir soğuk, taksiden inesim gelmedi.Neyse Yüksel caddesinin başında indim. Evden çıkarken ne bere, ne eldiven ne de atkı alamadığım için kendime okkalı bir küfür ettim. Bir çift eldiven aldım evde en az beş çift eldiven olduğunu düşünüp verdiğim paraya yandım.Sonra şimdi Bilge' de de eldiven yoktur paylaşırız diye sevindim. Zira eldiven iki parça parmaklı eldivenin üzerinde parmaksız eldiven(umarım anlatabildim)
Önce Dost Kitapevi' ne uğradım. Kitaplar aldım sonra kahve içmek için en sevdiğim kafeye oturdum. Bilge karneler verilince ararım demişti, on dakikalık mesafedeyim zaten.Öbürküler' i bitirdim. Mahir Ünsal Eriş sevdiğim yazarlardan.Öykülerini de çok sevmiştim, bu kitabı da sevdim.
Bilge aramadan Hasan Ali Toptaş' ın Gecelerin Gecesi' ne başladım. Bir öykü okumuştum ki, Bilge aradı. Gittim  okuldan aldım, yemek yedikten sonra sinemaya gittik.Arif v216 eğlenceli bir filmdi.Yalnız tıklım tıklım salon gördüğüm en iğrenç sinema seyircisiyle doluydu. Film boyunca telefonu elinden bırakmayanından tutun, filmi durup durup kaydedene, telefonla konuşanına kadar...korkunçtu.
Çıkışta ofise geçtik.Koca' yı beklerken Coco' yu izledik. Animasyon deyince Bilge' yle bende akan sular duruyor zaten.Film de pek güzeldi.
Öbür gün öğleye kadar evi toparladım.Bilge' yle piyano dersine gittik.Çıkışta Antalya biletlerimizi aldık.Teyzem de bizimle geliyor, keyifli bir yolculuk olacak.
Bu arada ben yazıyı tamamlayamadan pazar oldu. Herkes pek miskin.Lady Bird filmini izledim, çok sıkıldım, hiç sevmedim.
Öğlen yürüyüşe çıkalım dedim, Efes dahil herkes burnunu kıvırdı. Taktım kulaklığı mı 5km.yürüdüm geldim.Yarın için yolluk aldım, valiz hazırladım. Önceki gün Hasan Ali Toptaş' ında Gecenin Gecesi' ni bitirip sevmemiştim. Kız kardeşle yaptığımız challengimızın ikinci maddesi gereği hiç bilmediğimiz bir yazar ve kitabı mevzusu için dün aldığım Adrian Barnes' ında Uyuyamayanlar kitabına başladım.
Biri de akşam yemeği yapsa ne güzel olur😁