Geldi mi Cuma?


Geldi, hem de çok çabuk,tatilin son demleri ya belkide ondan. Mevsimde sonbahara dönüyor gibi görünüyor, sabaha karşı donarak uyanıp pencereyi kapattım.

Aslında bir Sevgili Salı yazısı yazmıştım ama tamamlayamadım:)) Yeni bir çalma listesi oluşturdum, bütün hafta onu dinledim, gelecek haftada dinlerim gibi geliyor:))

Gömülü Şamdan bitti baştaki hissiyatım sonunda da aynıydı hiç Stefan Zweıg okumuşum gibi hissetmedim.

Mahcubiyet ve Haysiyet bu sabah bitti epi topu yüz sayfalık kitaptı ama bende beş yüz sayfa okumuşum etkisi yarattı. Norveç edebiyatı merakımı uyandırdı.

Diğer kitaplarıma devam ediyorum aralarına bir de Sabahattin Kudret Aksal' ın Saatler i katıldı.

Dün Bilge' yle sinemaya gidip güya ilk korkunçlu film izlemeye gittik. Meg: Derinlerdeki Dehşet aslıda 3D diye de merak etmiştim ama 3D kalitesi çok kötüydü ve komedi filmi gibiydi:))

Bu ara Netflix' te Comedians in Cars  Getting Coffee izliyorum. her bölümde ayrı bir klasik arabayla konuklarını evden alan Jerry Seinfeld tam bir efsane. Kahkahalarla izliyorum programı.

Sabah ofise erken geldik, mahallenin köpeklerinde biri içeri girip Efes' in mamasını yedi, hiç kızmadı güzel gözlüm. Başka köpek olsa mama kabına dahi yaklaştırmaz.

Cumartesi Bilge' nin piyano dersi var, beklerken kitap okur kahve içerim diye düşünüyorum.

Pazar günü de bahçeye gideriz, bizimkiler hâlâ Antalya' dalar. Bahçeyi sularız, rüzgarda saçlarımız savururuz. Yorulur geliriz:))

Bugün tüm gün ofisteyim. İ. ve M izin aldılar pazartesi gününe kadar yoklar. Hiç sevmiyorum özellikle telefonlara yanıt vermekten. Neyse idare edeceğim artık.

İyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. Seinfeld'e bayılırımmmmm
    Baksam mı ben de?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sibelynka ben çok keyif alarak izliyorum bir deneyin derim:))

      Sil

Yorum Gönder