Kitaplar, kitaplar...


Aynı anda bir sürü kitap okuyabiliyorum demiştim ya, sayıyı abartmamak gerekiyormuş. Neyse toparlayacağım. Her ay eski bir kitap okuyorum. Bu ay 1972 basımı Brian Garfunkel in Amansız Takip kitabını okudum.Soyulan bir banka, kaçan soyguncular, takipte kasaba polisleri, FBİ ajanı falan, fena değildi.

Vrginia Woolf un Güvenin Ölümü nü birkaç sene önce almıştım. Başlayıp başlayıp devam edememiştim. Tekrar okumaya başladım ve fark ettim ki öyküleri ara vermeden okuduğum zaman çok güzeller ve çok rahat okunuyorlar.


Melisa Kesmez' in daha evvelki ki iki öykü kitabını da beğenerek okumuştum. Kitabı geçen hafta aldım, elimdekiler bitince başlayacaktım. Bu sabah dayanamadım şöyle bir bakayım derken ilk öyküyü bitirmişim. Yine çok güzel, o da araya girsin bakalım:))

Bilge Harry Potter serisine devam ediyor, dördüncü kitabı okuyor. Bu seneki Türkçe öğretmenini sevdi, okuması için Robin Hood' un Yapı Kredi Yayınları baskısını almasını istemiş. Dün aldık, sabah başladı, kitabı da yanına aldı okulda okumaya devam ederim dedi.

Dün Devlet tiyatroları sezonu açtı diye bir haber okuyunca hemen bilet almak için bakayım dedim. Tek bir gün de sahnelerde birer oyun gördüm. Bize en yakın sahneden iki biler aldım Ekimin ikisi için. Özledim tiyatroyu. Sonra Leylak Dalı'ımı aradım Aaa Früzan'ın oyunu gidelim mutlaka dedi. Oyunun adının Sevda Dolu Bir Yaz olduğunu okuyup uyanmama şaşırarak hemen iki bilet daha aldım, şansımı seveyim:))

Aaa bahsetmeyi unuttum eve çok yakın bir yoga stüdyosu buldum, pazartesi akşamı yoga seansına katıldım. Altmış iki misali benden tavşan yapacaklar, anladım ama pek güzeldi ve zor günler beni bekliyor:) Şimdilik haftada bir gün gideceğim, sonrasına bakacağız. İlk iki gün sırtımda ve bilimum vücudumun her bir yanında varlığından bile bir haber olduğum kaslarım ağrıdı ama geçti.


Bir haberim daha var, annem geldi. Neredeyse bir haftadır Ankara' da ve teyzemlerde. Sonunda bu akşam gel beni al dedi:))

Öyle yani...kaçtım ben...

Yorumlar

  1. Nohut oda kitabını bende almak istiyorum. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yüreğimin İklimi Melisa Kesmez' in artık oturmuş iyi bir kalemi var, bu kitabını da çok sevdim, eminim siz de seversiniz.

      Sil
  2. Aynı anda birçok kitap okumak... :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder