Dolunay


Gerçi geçti ama ben yazmadan geçemeyeceğim. Son zamanlarda hep böyle diyaloglar içinde buluyorum kendimi. Dolunaydandır canım, dolunay...

Pazartesi akşam yoga dersine gidiyoruz. Koca saatlerdir başım ağrıyor diye sızlanıyor. Ben de gizli gizli içtiği sigaralara ve tüm ısrarlarıma rağmen içmediği suya bağlıyorum bu durumu.
Pazar günü sabahtan olan ders pazartesi akşama kaydırılınca kimse aynı enerjiyle gelmiyor derse. Ben çok takılmıyorum, perşembe dersim de akşam olduğu için çoktan alıştım.
"Off başım çok ağrıyor" "dolunaydandır kesin", başka birisi "aaa dolunay mı var, demek ondan böyle nemrutum" diğeri "kesin dolunaydandır"...
En son savasanadan çıkıp, dersi bitirdiğimizde herkesler matlarının üzerine devriliyor ağızlarında dolunaydan hep enerjimiz çok düşük falan da filan da.

Ben gülümseyerek izliyor ve dinliyorum. Gerçeklik payı nedir bilmiyorum ama Dolunay deyince önce kurt adamlar sonrada Can Baba' nın şiiri geliyor aklıma;


Ay! Ay! Ay!

Şu gökteki ay var ya
Şu boktan, şu yarım ay
Bakarsan bakarsan bakarsan
Bi tek sözüme bakıyor benim
dolunay olmak için....



Yorumlar

  1. ama dolunaydan :) oğlumun bebeklik evresinde kolik rahatsızlığı vardı bu insanı kendinden bezdiren birşey elinden bişeyin gelmediği sebebsiz bir ağlama ve bitmiyor bu ağrıların özellikle de gece bu yalnızca dolunayda olduğunu farkettik eşimle ilginç ama inanıyorum açıkcası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de inanıyorum negatif etkisine ama her şeyi dolunaya yüklemek komik geliyor:))

      Sil
  2. Dolunay ın insan üzerindeki etkisi hep söylenegelmiştir. Annem 'kızım dolunay da deliler daha delirir' der hep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annenizin söylediği çok hoşmuş, olabilir:))

      Sil
  3. Dolunayin benim uzrimdeki etkisi genelde hep pozitif oluyor nedense:) bakmaya doyamiyorum:) ben bu blogu nasil kacirmisim,ya da varligini unutmusum,anlamadim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez olumlu bir etkisi olduğunu söyleyene rastlıyorum:)) İg' de takipleşiyoruz burada atlamışız demek ki:))

      Sil
  4. valla doğru, tam 4 gündür aşırı baş ağrısı çekiyorum. hele
    dün gece öyle arttı ki saat 9 da yattım ama sızısı
    sürüyor hala. ikindi gibi artışa geçiyor, eşinize
    hak veriyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder