Salı

Dün sabah Temiz Aile Çocuğu/M.Caner Alper/Hep Kitap bitirdim. Oldukça ilginç ve güzel bir okumaydı. Yönetmen ve senarist yazarın kendi anılarından derlediği kitap, özellikle gay oluşu ve bunun yaşamını nasıl etkilediği üzerine. Çoğu yerde okurken  içimi sızlattı, düşündürdü, çokça düşündürdü. Hayat ne kadar zor dedim, bir kez daha...





Bilge filmin vizyona gireceğini duyduğundan beri gidelim diye tutturmuştu. Dün öğleden sonra ofisten çıktım, hava da güzeldi Bilge' nin okuluna kadar yaklaşık beş kilometre yürüdüm. Hızlı yürümüşüm vaktim kalınca okul bahçesinde oturup biraz çizdim. Bu aralar perspektifi anlamaya çalışıyorum. En iyi yol etrafa bakarak çizmek. Zil çaldı Bilge yanıma geldi. Okulun karşısındaki ufak kafede yemek yedik. Korkunç ağır çantasını yüklenip, sinemaya gittik. Hafta içi olmasına rağmen oldukça kalabalık bir salonda filmi izledik. 3D seyretmek beni mahvediyor. Film oldukça teknolojik, aksiyonlu bir filmdi. Hatta arada başrol oyuncusu neye benziyor diye google sordum. Sıkılmadım ama başım ağrımasa iyiydi. Çıkışta eve dönerken midem bulanacak sandım. Eve gelip kendimi yatağıma zor attım. Uyuyana kadar geçmedi tabi. Neyse sabah güzel uyandım. Bilge' yi yataktan kazıdım. Kahvaltısını ağzına tıkayıp çantasına küçük sandviçler tıkıştırdım. Dün Mine Söğüt' ün Gergedan kitabına başlamıştım içim şişe şişe onu okudum.Güzel yazıyor ama çok iç karartıcı. Bilge fuardan üç kitaplık bir seri almış. Birlikte okuyoruz. Stravaganza serisinin ilk kitabı Maskeler Şehri/ Mary Hoffman  başladık. Her gün yirmi sayfa kadar okuyup konuşuyoruz. Tudem ' den basmış kitapları , sayfa sayısı da hacimli olunca Bilge' ye ancak böyle okutabilirim diye düşündüm:))







Yorumlar

  1. olsun keyifli bir akşam olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. temiz aile çocuğunu ben de merak ediyorum..sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  3. Aşıya filminin etkisi tuhaf olmuş :) ... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder