Bu hafta...

Bilge' yi piyano dersine getirdim.O derse girdi, ben parktayım.Bir banka oturdum ve kafamı kaldırıp gökyüzüne baktım.Derin bir nefes aldım, nefesimin geçtiği yolu izledim.Bu hissi çok sevdim.

Bu haftanın en önemli olayı Efes' in yavrularından birinin geri dönmesiydi. Anne tarafının sahiplendirdiklerinden bir yavruydu.İyi bakılmadığını öğrendik ve geri istedik.Tüm hafta bizdeydi, neredeyse veremiyordum.Son anda çok iyi referanslı bir aile sahiplendi. Her gün fotoğrafları geliyor.Koca' ya bir daha çiftlestirmeyelim dedim. O kadar zor ki ayrılmak aklınızın bir kenarında sürekli kalıyor.

Thomas More' un Utopya' sına başladım.Benim için oldukça ilginç bir okuma.
Bu arada Hermann Hesse' nın Ağaçlar kitabı bugün eşlikçim.

Hava birden serinledi, bu park gerçekten huzurlu...

Perşembe, cuma yoga derlerime gitti. Stüdyoda pek kimse kalmadı ama dersler devam edecek.Bir ay sonra yogaya başlayalı bir yıl olacak. Bayramları ve ufak tatilleri  saymazsak hiç ara vermedim. Yoganın ruhuma kattığı farkındalığı çok sevdim.Ayrıca bedenim de güçlendi. Bunu bilmek çok güzel.Kendime son zamanlarda verdiğim en iyi hediye bu dersler.

Bu hafta Antalya Devlet Tiyatrosu' nun Godot' u Beklerkeni Beklerken oyunuyla sezonu kapattık.Oyun güzeldi, Bilge' de sıkılmadan izledi.

Ders çıkışı Bilge Dost' a gidelim dedi. Daha ne isterim, araya bir de kahve sıkıştırırsak değmeyin keyfime:)...

Yorumlar