Tatil...

 Geçen hafta pazar günü sabah erkenden yola çıktık. Keyifli bir yolculuk oldu. Efes'in bebeişlerden biri de vardı yanımızda. Düşündüğüm kadar zor olmadı, yol boyu uyudu. Molalar da hoplaya zıplaya koştu.Arabaya ne çiş ne kaka yaptı. Çok tatlıydı. Antalya'ya girer girmez onu yeni sahiplerine teslim ettik. Bahçeli kocaman bir evde yaşayacak. Bahçe de ne ararsanız var.Kazlar, tavuklar, civcivler,tavus kuşu, evde kediler...umarım mutlu olurlar.
 Her sabah denize gidildi.Efes tam bir komediydi. Denize atlayıp açılıması sonra kafasını suya daldırıp göğüs koşumunu ağzıyla tutarak kıyıya kendini çıkartmasını izlemeye doyamadık. Korsan ' da ilk kez denize girdi. Kardeşim acaba yüzer mi, can yeleği mı alsaydım derken Efes'in peşinden denize atladı:))
İkizler kocaman oldu.Bahsettim mı hatırlamıyorum ama onlar da Antalya' ya taşındı. Annem havalara uçtu. Bayram da hep birlikteydik...

Kısa am keyifli bir tatil oldu. Dün yine erkenden kalkıp evimize döndük.

Hiç okuyamadım. Bilge yanında götürdüğü beş çizgi romanı da bitirdi, sinir oldum:))


Yorumlar

  1. İkizlere bak sen, ne tatlılar.Kocaman bir maşallah.

    YanıtlaSil
  2. İpini tutup kıyıya yüzmesine çok güldüm :D

    İkizler ne kadar büyümüşler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimle birlikte sahildekiler de gülmekten kırıldılar:)) Kocaman oldular...

      Sil
  3. Kısa ama eğlenceli bir tatil olmuş okuduğum kadarıyla...
    Bebişin özgür ve huzurlu olacağı bir ortama gitmesine de çok sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim tatiller hep kısa:)) ev diye diye geliyoruz gittiğimiz yerden:)) Fotoğrafları geliyor, keyifli görünüyor.

      Sil
  4. Eminim o güzel bahçeli evde çok mutlu olacaktır ama insan annesi olarak hep aklıma annesinden ayrılışı geliyor, içim burkuluyor :(
    Şirin ikizler ne hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu konu da endişeliydim. Evde kaldıklarında sabaha kadar ağlarlar diye ödüm kopmuştu. Ama bizler gibi değiller yine de insanın içi bir cız ediyor. Çok teşekkürler..

      Sil
  5. harika bir tatil olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder