Günler Geçerken...

Günlerin yine hızla geçtiğini hissediyorum. Yeni yılın ilk günlerinde tebelleş olan soğuk algınlığım sinir bozucu bir öksürüğe çevirdi. Bir tek öksürük var, o da bir türlü geçmiyor, özellikle sabah ve akşam takırdıyorum.

Sabah çok öksürmedim diye sevinerek, ama önceki günden kalan   öksürmelerin bıraktığı kaburga ağrısı ve yoga dersinden kalan omuz ağrılarını hissederek uyandım. Olsun geçer nasıl olsa...

Bilge dün okuldan keyifle geldi. Bütün sınavlar bitti diye ağzı kulaklarındaydı.

Birkaç gündür akşamları kar yağıyor. Parkta köpeklerle buluşmaya devam ediyoruz. İlk kar tuttuğunda o kadar komiklerdi ki. Rüzgardan korkan Arthur ,kızakla kayan çocukların yanına gitmek için defalarca kaçma girişiminde bulundu. İlk kez kar gören Leo, şaşkın şakın etrafta dolaşıyordu. Sıngle durursam üşürüm diye galiba, deli gibi parkın bir ucundan diğer ucuna koşuyordu. Bebek Queen ürkek ama meraklı beyaz karları koklayarak, burnunu kar birikintilerine sokuyordu. Kızlar Waffle ve Elsa kocaman cocker patileriyle ve ıslak uzun kulaklarıyla kucaktan kucağa gezdiler. Efes' mi o her zamanki  emekli albay tavrıyla etrafı kolaçan edip, her şey yolunda mı kaygısındaydı... Fikirsizliğimiz yapacaklarımıza engel değildir (Bobo alıntısı) mottosuyla karın da tadına bakmayı ihmal etmediler:)

Eugene Schoulgın' in Bir Başka Dünyadan kitabını yarıladım, Norveçli bir yazarın Türkiye' ye bir öykü yarışmasına gelmesiyle başlıyor kitap. Tanıştığı insanların başlarından geçenleri dinledikten sonra ortaya çıkan öyküler şaşırtıcı derecede bizden bir yazar yazmış gibi.Kurgunun içindeki bu öyküler romanın tamamını nasıl etkileyecek, nasıl sonuçlanacak merak ediyorum. Bugün bitirim sanırım.

Latife Tekin' in Buzdan Kılıçlar' ına da başladım o da yarılarda. Latfe Tekin kitaplarına biraz mesafeliydim. Henüz fikrim değişmedi belki kitabın sonunda değişir.Yarın biter sanırım.

Akgün Akova' nın Yüzünden Yollar Çıkardım' ı yine o kadar güzel şiirlerle dolu ki, sabahımı doldurdu. Yine soluksuz, yine hayran okuyorum birbirinden güzel dizeleri...

Messiah'a başlamıştım ama uyuya kalmışım, bugün tekrar başlarım:))

Anne With An "E" 3. sezonunu ailecek izledik. Nasıl güzel, nasıl keyifliydi...


İyi bakın kendinize...



Yorumlar

  1. merak ediyorum ben de anne i ama zaman bulmak ne kadar zor oluyor

    YanıtlaSil
  2. Biz bitirdik eşime Mesihi, 2 papayı da tavsiye ederim. bizim kızında sınavları bitti şükür
    şimdi tatil hayalleri kuruyoruz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder