31 Ekim


 Hafta sonu evlerin kışı, dışarısının (güneşli olan yerlerin) sonbaharı yaşadığı, tam hasta olacaksın aman dikkat et kıvamındaydı. Bu arada kimi görsem hasta ya da hasta değilmiş gibi yapıyor. Ben de hala burnumu çekip duruyorum. Daha beter olmuyorum diyorum, ama bu sümüklü halime bozuluyorum da.

Kopenhag üçlemesinin son kitabı Bağımlılık geçen hafta bitti. Bu kitabı hiç sevmedim okurken daraldım, sonuçta konu da sevimsiz. Böyle yazıyorum diye kötü olduğunu düşünmeyin, yazım tarzıyla ilgili galiba hissettiklerim. 
Dr. Jekyll ve Mr. Hyde ve Diğer Fantastik Öyküler' ini ve Kadire Bozkurt' tan Buzkandilleri' ni okudum. Buzkandilleri' nde çok güzel öyküler vardı, kısa ama etkileyici, öykü tadını sahiden hissettiren iyi bir okuma oldu. Rolf Lappert' in Eve Yüzmek kitabına başladım, kitap çok iyi ama o kadar minik puntolu ki, bir süre sonra bırakmak zorunda kalıyorum. 

Pek bir şey izlemedim, dün Cici filmini izledik. Uzun  ama güzel bir filmdi. Filmin yarısında ara verip Efes' i dışarı çıkarttık. İki parça izleyince daha iyi oldu bence. 

Bilge' nin sınavları var bu hafta. Sabah günaydından evvel ayın otuz biriymiş diye sırıtarak baktı yüzüme. Bir an bir şeyin son ödeme günü mü diye aklımdan geçirsem de, sınavlarının ayın birinde başladığını anlamam uzun sürmedi. Hiç bulaşmadım, sevindi garibim...
 
Keyifli bir hafta olsun.




Yorumlar