20 Haziran

Günüme bu üç kitap eşlik etti. Nefes James Nestor' un kendi doğru nefesini bulma yolculuğu. Benim için başucu kitabı. Bu ara baştan sona, satırların altını çize çize( artık çizebiliyorum) yeni edindiğim ve deneyimlediğim bilgilerle okuyorum. Durrell' in Monsieur unu yarıladım, başında li tadından hiçbir şey kaybetmedi. Byung-Chul Han' ın Eros' un Istırabı uzun süredir ertelediğim bir okuma. Başladım ufak ufak...
Araya bir iki iş girdi. Bayram buraya kadarmış diye karalar bağlamadan, bize hep bayram mottosunda, sıcağın da verdiği rehavetle kitapları piç etmeyeyim diyerek film izlemeye karar verdim. Cahil Periler i izledim, niye daha evvel izlemedim ki?
Bedri Rahmi Eyüboğlu' nun Yeşil Kahve sinin rekor fiyata satıldığını gördüm. Bedri Rahmi' nin eserleri ben de ayrı bir yere dokunuyor. Haberleri okurken müzayede sayfalarında buldum kendimi. Önceki gün turizm işiyle uğraşan arkadaşımızın "size özel tatil  fiyatı "diye gönderdiği beş günlük tam pansiyon kişi başı fiyata (altmış bin) Nuri İyem eseri gördüm. Derin bir iç çektim...

Bugün yürüyüş dışında bir aktivite yok. Ayak eşiğimde bir hassasiyet var. Efes' i gezdireceğim birazdan, onun dışında dinlenmece günü...
 

Yorumlar