Hafta Sonu

 Uzun zamandır geçirdiğim en yorucu ama en keyifli hafta sonuydu.

Pedro Marial' in Kayıp Parça kitabını okudum. Çok güzel ve etkileyici bir hikayeydi.Tual ruloları üzerine resim yapan babalarının ölümünden sonra, eserlerini toparlayan oğulları kayıp bir parça olduğunu fark ederler. Bu parçanın izini sürerken geçmişe çocukluklarına geri dönerler.İlginç gerçeklerle karşılaşırlar. Tavsiye ederim, okuyun derim...
 Cumartesi, her zamanki rutinimizde geçti. Kurs, kitapçı, kahveci...

Pazar günü bebişleri annelerinin yanına bıraktık. Antalya için almamız gerekenler vardı. Alış veriş listesine Bilge kocaman peluş köpekbalığını da ekledi: )) Büyümediğini gördüğüm zamanları seviyorum.
Bebeklerden sonra evi paklamak zaman aldı.Ardından pazara gittim.Eve gelip aldıklarımı yerleştirdikten sonra gözümün içine bakan Efes' i gezmeye çıkarttım. Parkta arkadaşlarını gördü,koştu, havaları, oynadı... Yorgun ama mutlu evimize döndük. Bilge okula gitmeyeyim teraneleriyle uyuya kaldı. Efes ayakları havada sızdı. Koca şehir dışında...Ben de biraz dizi izleyip uyuya kaldım. ( Fi 2. Sezon) sonra alakasız bir zamanda uyanıp sabaha kadar uyumadım ...

Bilge' yi okula yollayıp, tekrar yattım.Efes' te benimle uyumuş. Annemin telefonuyla uyandım. Efes' i gezdirdim, hava sıcak çok uzatmadan eve döndük.

Keyifli bir hafta olsun...

Yorumlar