Başlık aynı

Araya başka yazı yazmayınca başlık aynı kaldı. Bu hafta en çok neyi sevdim?
Zeytin ağacımın çiçek açmasını...

Balkonu sardunyalarla doldurmaya karar verip, bebek sardunyalar dikmeyi ..
Yıllardır her kitabını merakla beklediğim Grange' in son kitabı Ölüler Diyarı' nın ilk kitaplarındaki tadı vermesini ( son kitapları çok kanlı ve şiddet içerikliydi)...
Bu hafta da gelip gidip bir şeyler çizmeyi...

Uzun zamandır beklediğim Lucifer ın 4.sezonunu izlemeyi...

Bir sabah gezmemiz sırasında annesinin çekiştirerek okula götürdüğü çocuğun arkasını dönüp Efes' gülümsemesini...

Günlük 8000 adımlık yürüyüş hedefimi 9000 adına çıkartıp, zorlanmayışımı...

Etle arası hiç iyi olmayan Bilge' nin yaptığım ızgara köfteyi ayıla  bayıla. yemesini..

Bütün hafta aynı şarkıyı mırıldanmayı " her şey çok güzel olacak"...

Lenfoma teşhisi konan golden oğlan Leo ( parktan arkadaşımız)ameliyat sonrası çok kilo verip, kendi manasına burun kıvırıp, yemek istemezken götürdüğüm Efes' in mamasını silip süpürmesine....

Havanın bir türlü ısınmasına ve yağmur yağmasına rağmen,yağmurun kokusunu...

Cuma günü gittiğim benden daha ileri seviye grupla yoga yapmayı ve derste duvarda iplere tutunarak baş aşağı durmayı, korkumu  yavaş yavaş yeniyor olmayı...

Sevdim, fark ettim... Sevemediklerimin yanından yürüyüp gitmek beni bu hafta biraz zorlasa da kararlı olmaya çalıştım...


Yorumlar

  1. ölüler diyarı bende bekliyor okunacaklar arasında.

    YanıtlaSil
  2. Her gün, her şey seni çoook sevindirsin. Valla tam süper şeyler tüm sevindiklerin de <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder