Perşembe

 Yılın en güzel zamanları. Sevgili Leylakdalı' m Ankara' ya geldi. Geçen senede aynı zamana denk gelmişti ve biz yine Küçük Tiyatro' da buluşmuştuk.  " Ben Ödüyorum " oyununu birlikte izledik. Oyun güzel, oyuncular çok yetenekliydi, lakin çok uzundu. Bu arada oyunun adını yanlış okuyup ( ben ölüyorum) bir sürü son uyduran kafamın halini alerji ilaçlarına borçlu olduğumu bilmek sinir bozucuydu...
 Bilge ilk defa bu yıl okul kapanana kadar gitme niyetindeydi.  Okula kimse gelmeyince o da dün itibariyle pes etti ve tatili başlattı. Her gün bir resim yapalım dedik. Elimde eskiden bilmeden aldığım 200 Gr. Suluboya kağıtları vardı, onlara böyle doğaçlama resimler yapayım dedim. İki gündür alerji yüzünden sol gözüm kapanınca yapamadım:((
Fuat Sevimay' ın Kapalıçarşı'sı ilginç bir okumaydı. İlk başta dili itici geldi, sonra okudukça dile alıştım. Konu sardı, sonra o da uzadı,uzadı... acaba ruh halim ve düzgün nefes alamamak mı beni böyle düşündürüyor, bilemedim ...

Akşam sürünerek de olsa yogaya gideceğim. Burnum ancak orada açılır.
Efes birden ısınan havayla duvarlara yaslanıp ayaklarını havaya uzatıp yatmaya başladı.

Hafta sonu yola çıkacağız. Bilge odasını dip köşe temizlemeye kalktı. Umarım sonuna kadar dayanır.

Kapanan göze en iyi gelen yöntem ıslak havlu koymak. Bugün iki gözüm de açık ve ben çok mutluyum...
Bir de insanlar " ne zaman geçecek bu alerji "demeseler, ben de " geçer bir süre sonra" demek zorunda kalmasam ne güzel olacak....
Neyse iyi bakın kendinize, etrafınızda olan alerji kurbanlarına iyi davranın...

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun, alerjik olmak fena:(
    Okullar zaten laf olsun diye bayram sonuna uzadı sanırım, ders olmayınca çocuklar n'apsın gidipte.
    Şimdiden iyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim aynen çocuklara yapacak birşey kalmadı

      Sil
  2. Geçmiş olsun, cümleten böyleyiz galiba ;) Leylakdalı'mla buluşmanıza da çook sevindim.<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gerçekten herkesler böyle.Ben de çok sevindim, senin kulaklarını da çınlattık:))

      Sil
  3. öyle sinir oluyorum ki bir öğretmen olarak sınavlar bitince
    herkesin tatil moduna girmesine. herşey sınavlara endeksli. kızımda aynı, kimse gelmiyor ben niye
    gidiyorum diyor. biz son güne kadar giderdik, tamam ders işlemeyi geçtik öğretmenlerde
    başka şeyler bulsunlar. sohbet edilir, güzel videolar seyrettirilir, kitaplar
    alınır bahçede okuma yapılır, top oynanır vs. yapılsa binbir çeşit şey var.
    okullarda yaptırım yok, öğretmenlerin devamlılık için bir çabası yok, velilerin
    zaten hiç sözü yok çocukların üzerinde. valla bam telime bastın,
    çok dertliyim bu konuda. biz nasıl son güne kadar full kapasite
    çalışıyorsak büyük sınıflarda böyle olmalı. ama değişen bir şey yok,
    her konuda olduğu gibi bunda da çok eksiğiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni o kadar iyi anlıyorum ki. İlk kez Bilge bu sene çantasına kutu oyunları, kitap ve tabi çizim defteri yle okula güle oynaya gitti. Yok yazılmadıklarıni fark edince çocukların hiç biri gelmedi. Çok fena çok...

      Sil

Yorum Gönder