Bu Hafta En çok Neleri Sevdim?

Aslında bu hafta bahar alerjimin nüksetmesi yüzünden çok sevimli bir hafta değildi. İlaçlar yüzünden yarı uyur yarı uyanık dolaştım.

Sema Kaygusuz' un Karaduygun' unu sevdim. Altı çizilesi, sevip okşanılası cümlelerini ve kitapta Birhan Keskin'e rastlamış olmayı...

Yeni sürgünler veren bir çeşit sukulent sandığım çiçeğimin adının Kalonchoe daigreman/ aşkın gözyaşı olduğunu öğrenmeyi...

Bu hafta dibimden ayrılmayan Efes' i...

Isınmak için balkonu kullanmayı...
Bütün hafta iyi hissetmesem de günlük adım sayımı 9000 adımın altına düşürmemeyi...
Artık yoga da orta seviye derslerine gidiyor olmayı...
Sevdim, gülümsedim, fark ettim...Geri kalanları da önemsememeye çalışıp arkamda bıraktım....

Yorumlar

  1. Annemde ne çekti bu sene alerjiden. polenlerin, tohumların havada en yoğun
    uçuştuğu zaman malum. çok zor ama geçecek bu da. sukulent değil o yazacaktım
    ama yazmışsın sende. aşkın gözyaşı :) nasıl isim vermişler değil mi?
    dökülenlerden kolayca çoğalıyor. ben de var bir tane. bugün bende
    sardunya ektim. balkonuma koydum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anneye geçmiş olsun, çok fena bu sene. Çiçeği ayırdım bir kaç saksıya diktim. Bir sürü gözyaşım olacak:))

      Sil
  2. benimde alerjim var çok kötü ya

    YanıtlaSil
  3. bu kitabı ben de çok sevmiştiim. en iyi kitaplar listemde bile vaar. keskin de biriciks yaaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder