Bu hafta sevdiklerim...

 Bu hafta en çok akşamları diğer köpek sahipleriyle parkta buluşup, sohbet etmeyi...
Balkonda daha çok vakit geçirmeyi...
 Çiçeklerin iyiden iyiye toparlanmasını ...
 Bilge' yle ders çıkışı yeni bulduğumuz bu parkta oturup, lolipop yemeyi...
 Nuray Atacık' ın Bukalemun kitabını
Sema Kaygusuz' un Esir Sözler Kuyusu kitabındaki öyküleri...

Game Of Thrones' un son sezonun üç bölümünü sonunda izlemiş olmayı...

Koca' nın bu hafta evde olmasını...

Parkta aniden başlayan yağmuru görünce bizim arabaya doluşmamızı, dört köpek ve sahibinin arabaya sığabilmesini ve ıslak köpek kokusunu...

Bilge' yle gittiğimiz yoga dersinde kimse olmayınca hocanın bize jest yapıp restoratif yoga yaptırmasını...

Restoratif yogadan sonra tüy gibi olma hissiyatnı..

Sevdim, çok sevdim...

sevmeyip,sevemediklerimi çok fazla düşünmeden geride bırakmaya çalıştım...

Yorumlar

  1. Gake of Thrones için aynı fikirdeyiz 👏
    Ama son bölüm biraz beklentimi karşılamadı sanki demeden geçmeyeyim.

    Akşamları sahile yürüyüşe indiğimde etrafta koşturup duran köpekleri izliyorum bazen. Öyle tatlılar ki! Yanıma geldiler mi affetmiyorum tabii, mıncırmalarımdan kaçamıyor hiçbiri :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya karanlıktı son bölüm değil mi:) bizimkiler nasıl tatlı ve nasıl şımarıklar.vakit nasıl geçiyor hiç anlamıyoruz:))

      Sil
  2. çiçekler güzel olmuş 😊 severim ben onun duruşunu öyle balkondan 😘😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  3. Güzel oldular, bakmayın sakin durduğuna yoldan köpek ya da kedi geçsin balkondan atlatacak sanıyorum.Gav gav kıyameti koparıyor😀

    YanıtlaSil
  4. Ohhh misss... Ne güzel yapmışsınız...<3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder