Sevgili Cuma


 Bu haftanın yarısı veterinerlik fakültesinde geçti. Fotoğraftaki  güzel çocuk Tarçın. Bahsetmiştim aniden kör oldu diye. Şansımıza çok iyi hocalara denk geldik ve tüm kontrolleri yapıldı. Tansiyon tedavisine başlandı ve yeniden görme umudu doğdu. Tedavisi oldukça masraflı ama sahibi de, biz de buna şükür dedik.


Pek kitap okuma fırsatım olmadı . Ara ara Jhon Berger' le oğlu Yves Berger'in sanat üzerine yazışmalarını içeren Top Sende kitabını okudum. Oldukça ilginç bir okuma oluyor. Adını duymadığım ressamları not edip bakıyorum, yeni isimler, akımlar öğreniyorum. Tam benlik:))

Bilge isyanlarda, otuz dakikalık ve zamanı aniden belli olan  canlı derslerden şikayetçi. Sanki benim hayatımda bir tek dersler var diye söylenip duruyor. Dün iki arada koşa koşa piyano dersine gitti geldi.Akşamki yoga dersi saatine matematik dersi koymuşlar... Tek söylenen Bilge değil. Koca' da söyleniyor, bu kız dersleri hiç ciddiye almıyor diye... Bana gelince aralarında bazen sağlam, çoğu zamansa sallanan bir köprü gibiyim. Tek çocuğum olduğu için şükrediyorum. 

Efes'in keyfi yerinde, havalar serinlemeye başladığı için, nereye yatsa yanına yanaşıyoruz ısınmak için:))

Bu sabah uzun uzun yağmur yağdı. Kapalı gri bir bozkır sabahına uyandık. Vaktidir artık dedim, yağmur kokusunu içime çekerken...

Keyifli bir hafta sonu olsun...

Yorumlar

  1. Umit ediyorum ki güzel tarcinin gozleri tekrar görecek.. Tek çocugunuz olduğu için şükrediyorsunuz, belki de iki tane olsa o dengeler cok cok daha zor kurulacaktı degil mi:) sevgiyle kucaklıyorum, sizi takipte olacagim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tekrar görecek ben de çok umutluyum. İlaclar çok rahatlatmış buna da şükür diyoruz. Bizim aile de ikinci çocuğu kimse istemedi ve çok haklısınız o dengeyi bulmam beni çok hırpalardı. Anneleri ayakta alkışlıyorum:)

      Sil
    2. Tarçın kac yaşında? Kopeklerde ilerleyen yaşlarda goz problemleri körlüğe kadar varıyor. Benim de 13 yaşında bir kızım var pekingese cinsi ama şimdilik iyi şükür. Onlar da yaşlanıyor bizler gibi.. Ben de şahsım adına ikinci çocuğu düşünmüyorum, 22aylik oldu oğlum. Allah bizlere bağışlasın hepsini. Sevgiler

      Sil
  2. Aa! Şimdi gördüm. :((
    Geçmiş olsun, umarım kısa zamanda toparlanır Tarçın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder