Bahçe

Geçen hafta hepimizde bir koşuşturma vardı. Ben ofisle ev işleri arasında, Koca atölyede, Bilge  eba'da canlı derslerin peşinde,Efes' te hala dişi köpeklerin arkasında  koşturduk.Akşamları genelde herkes kendi sakinliğine gömüldü. Birlikte pek bir şey yapmadık.

Pazar günü kahvaltımızı edip, yola düştük. Teyzemlerin bir kaç yıl evvel alıkları hobi bahçesine gittik. İlk aldıklarında boş arazi üzerinde ahşap kulübelerin yan yana sıralandığı, çokta sevimli olmayan bir yerdi. Bu sene giriş kapısından bakınca gözlerime inanamıyorum. Ağaçların, çiçeklerin, sebzelerin arasına kulübeleri seçemiyorsunuz.


Fotoğraftaki tüm çiçekleri teyzem tohumdan yetiştirmiş. Bana da tohum verecek, baharda ofisin ve apartmanın bahçesinde yetiştirmeyi deneyeceğim. Her gün bu güzelleri görmek keyifli olur.


Giderken patlıcan ve kırmızı biber götürmüştük. İlk kış hazırlığı olarak onları mangalda közleyip buzluğa atım. Teyzemlerin koca totolu köpeği Leblebi bize pek bir iyi davrandı, yanımızdan ayrılmadı. Hele mangal sofrasında Efse' le rolden role girdiler. Karşı bahçenin geveze  chihuahuası Eriği kovaladılar:))Erik inatçı çıktı kaçıp kaçıp yanımıza geldi bizimkilere gavladı durdu:)

Bilge resim yaptı. Biz sebze topladık. Domates, biber, ıspanak, nane, salatalık , fasulye... Toprağın bereketi hayret verici. Komşular aşure yapmış, onu da mideye indirdiğimizde akşam olmuştu. Bilge yoga dersini kaçırdı:)) 

Eve döndüğümüzde hemen ganimetleri yerleştirdim, sonra da uyuya kalmışım:)) Sabah gözlerimi açtığımda saat dokuz olmuştu. İnanamadım, deliksiz o kadar saat nasıl uyumuşum derken ev ahalisini de uyur buldum. Efes bile sabah gezmesini umursamadan uyumuş:)) 

Herkes fırladı yerinden, Bilge derse girdi, ben kahvaltı hazırlama koyuldum. Koca Efes'i gezdirdi. Bilge' nin kahvaltısını bilgisayarın önüne taşıdım. Kahvaltıyı yapıp, çıktık. Allah'tan çocuklar işleri toparlayıp çıkmışlar.Ben de kahve demledim, evrak yığınına gömülmeden buraya bir uğrayayım dedim. 

Keyifli bir hafta diliyorum.

Yorumlar