Koşuşturmaca

Geçen hafta parkta farkettik Tarçın' ın göremediğini. Tarçın N.Abla ve kızının on yaşına basmakta olan cookerları. Dünya güzeli, sakin bir köpek. Birkaç kez bizde de kaldı. Neyse eve veteriner geldi, tahliller tetkikler derken Tarçın' ın iki gözünde de bükük ölçüde görme kaybı olduğu kesinleşti. Dün veterinerlik fakültesine gittik. Pandemi yüzünden çok az doktor vardı. Çoğu kısmı kapalı, bahçede tadilat var. İnsanlardan çok kediler etrafta:)). En çok elinde kafesiyle kuşlarını getiren insanlar vardı:)

Tarçın' ın sahibi işlemlerle uğraşırken ben onu bahçede gezdirdim. Yavrum sağa sola çarpıyor o kadar üzüldüm ki... Uzunca bir süre bekledikten sonra muayene ettirebildik. Yine bir sürü tahlil tetkik istendi. Bugün yine gideceğiz. Sanırım yüksek tansiyondan oldu. Yedi çocuk büyüten N. Abla Tarçın' a gözü gibi bakar. Tarçın mama yemez, o yemek pişirir, yeter ki yesin diye...Hiç kıyamaz, artık diyetine çok sağdık kalması gerek,umarım yapabilir. 

Eve döndüğümüzde taktığım iki maskeyi çıkartıp, derin bir nefes aldım. Hemen duşa girdim. Bilge online derslere girip çıkıyor. Bolca hoca internetten düştü lafını duyuyorum:))

Neyse kendi programımızı yaptık, düzenli ders çalışmaya başladı. Okul programında ikinci yabancı dil olarak Almanca var. Bilge iki aydır Fransızca dersleri alıyordu. Almanca hiç hesapta yoktu. İngilizceyle birlikte üç dil olacak, hepsini idare edebilecek mi hiç bilmiyorum. Henüz şikayet etmedi, bakalım...

Ayfer Tunç' un son kitabı Osman' ı dün bitirdim. Ne kızdım Osman' a. Lügatımdaki tüm küfürleri sarf ettim. Neler neler dedim, bir taraftan da içim cız etti. İlk başta yazım şekli tuhaf gelmişti, soru cevap ve günlüklerden alıntılar ama sonra okudukça alıştım. Ayfer Tunç sonuçta...

Akşam yoga dersi vardı, koşturmacanın üzerine iyi gelir diyordum ama o da zorladı. Bazen böyle oluyor, bir türlü bedene odaklanamıyorsunuz. Allah'tan yorucuydu, erkenden uyuya kalmışım:)

Kahvaltı hazırlamaya başlayayım, iyi bakın kendinize...


  .

 .




 

Yorumlar