BU SABAH...

Bu sabah erkenden ve sürünerek kalktım. Dün çok yorucu bir gündü. Önce kütüphaneye gittik Bilge'yle, sonra spora derken saat 20:00 civarı ikimizde uyuya kalmıştık. Sabah sürünerek de olsa kalkıp giyindim. Yürüyüş için çıktım, ama binanın kapısını bir türlü açamadığım için geri döndüm. Bilge kahvaltılık gevreğini (bir tek onu keyifle yiyor) yerken, ben de dolaptaki yufkadan şöyle çıtır çıtır bir börek yapayım dedim. Böreği fırına verdim, artık yeni pek ayarından anlamıyorum bahanesine de sığınamadığım fırınıma "güzek kızart emi" diye tembihlerken radyoyu açtım. Sağı solu toparladım, derken radyoda İlhan Selçuk' un ölüm haberini duydum.
Bir büyük usta daha ayrıldı aramızdan, ben Bilge' ye yaptıramadığım normal kahvaltıyı, böreğin kızrmasını düşünürken oldu. Hayat böyle demeliyim biliyorum, hergün yeni doğanlar, hergün aramızdan ayrılanlar var. Dünyanın düzeni bu, ama kim doldurur onun yerini...

Dışarı çıktık şarıl şarıl bir yağmur, koşturan, ıslanan insanlar... Böyle hüzünlü başladı sabah. Fotoğraftakiler cuma gününden beri yaptıklarım. İlki yine ipek ve polimer kil buluşması, birkaç da metal aparat ekledim. Maviyi çok severim, mavi kolye de bir deneme yanılma projesi. Onun iyileştirilmiş hali bu yeşilli tutunculu kolye de oldu. Bir de bileklik yaptım, takım olsun diye.


Böyle başladı bugün, yağmurla. Bahar yağmuru gibiydi, şimdi güneş açtı. Ustann bu şiirini paylaşmak istedim, güzel uyu İlhan Selçuk...
BAHAR YAĞMURU
Kırkindi yağmurları sonrası
açan bir güneş gibi, içime doğdun
benim için bir gökkuşağı oldun,
umut oldun
hayat oldun
Seni sordum göklere, seni sordum yağan yağmura
seni seviyor dediler
birlikte bir ömür geçir dediler
sakın ama sakın yitirme dediler
Ne kadar güzel söylediler
Artık benimle en güzel şeyler.
İLHAN SELÇUK


Yorumlar

  1. Ah ah ben de öyle yorgunum ki. Ama kolyeler muhteşem

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Umurcuğum beğendiğine sevindim, aynen ben de çok yorgunum, ne olacak bu halimiz bilmiyorum. Ada' ya öpücükler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder