2012' nin "En"leri...

Bugün 2012 yılının "en"lerini düşündüm ve kendimce bir liste yaptım.
Okuduğum en iyi kitap; Füruzan ' ın 47'lier kitabıydı
İzlediğim en iyi film: Yaşamaya Değer/ Kirpinin Zarafeti
Dinlediğim en iyi müzisyen: Jordi Savall
Beğenerek en çok kitabını okuduğum  yazar: Ayfer Tunç
Yeni tanıdığım en iyi yazar: Magda Szabo
İzlediğim en iyi Türk Filmi: Uzun Hikaye
Yılın en kötü hissiyatı. Kaybettiğimiz değerli sanatçılar. Müşfik Kenter, Erol Günaydın, Meral Okay, Neşet Ertaş...nurlar içinde yatsınlar
Yılın en gurur verici hissiyatı: İmza: Kızın. Bu projeye dahil olmak hayatımın en güzel duygusunu yaşattı bana.

Bu listeyi üzerinde çok düşünerek oluşturmadım, atladığım pek çok şey vardır eminim. Bunlar ilk aklıma gelenler. Tabi bu yıl güzel arkadaşlar, güzel bloglar, farklı dünyalarda getirdi bana. Tanıdığım her güzel yürek, ayrı bir zenginlik bence. Yüzünü görmediğim ama tanıdığımı düşündüm, çok sevdiğim insanlar var. Yani bu yılın en güzeli "paylaşmak" tı. Paylaşımlarımız hiç bitmesin...

Yorumlar

  1. Seni okuyunca kendi "en"lerimi düşünmeye başladım Sevda.
    Yine İstanbul dan senin için bir paket geldi bana.
    Bir ara vereyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin Abla hadi yaz bakalım "en" lerini, bira ara görüşmemiz farz oldu o zaman:))

      Sil
  2. Benim bir " en " listem bile yok :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder