Güzel zamanlar

Yılın son günlerinin hareketli, cıvıl cıvıl olmasını seviyorum. Annem geldi dün, o kadar sevindik ki. Yarında kız kardeşim geliyor. Bilge sevinçten dört köşemi desem , on dört köşe mi, varın siz tahmin edin. Birlikte günlerimizi programladık. Dolu dolu geçsin istiyorum. Annem gelecek diye evi bir güzel paklamıştım ama mutfak perdesini atlamıştım, dün annem bakınca, hemen yıkayıp astım:)) Bu arda dün sevgili Dileğin ve Nesrin' in yılbaşı kartları geldi, nasıl mutlu olduk. Biz bu sene çok tembeliz, kartlarımız geç gidecek dostlara, postacılara kızmayın sakın, tamamen bizim tembelliğimiz:))
Bugün ofise son kez uğradım, gelecek hafta sonuna kadar kendime tatil ilan ettim. Yılbaşı sonrası görüşmek üzere, günlerinizin sevdiklerinizle birlikte keyifli geçmesi dileğiyle...

Yorumlar

  1. Gözün aydın canım.

    YanıtlaSil
  2. Gözünüz aydın olsun, çifte sevinçler yaşayacaksınız bir de kardeşlerin gelince. Bilge 14 köşe olsa yeridir yani... nice sağlıklı huzurlu yıllarınız olsun hep birlikte..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder