"Uyuyan Güzel"

 Cumartesi kurs çıkışı arkadaşım D. oğullarıyla birlikte yarın tiyatroya gidelim dedi. Programa baktık Opera ve Bale'nin Leyla Gencer Sahnesi'nde "Uyuyan Güzel" oyunu olduğunu gördük Akşam opera gişesinden biletleri aldık. Pazar sabah erkenden hazırlandık, üç çocuk, iki hatun yollara düştük.
 Mekana ikimizinde ilk gidişiydi, araba pazarının içinden geçip arabayı güç bela park edip, oyuna yetiştik.
 Oyun muhteşemdi, dekor, kostümler, ses düzeneği, oyuncular gerçekten muhteşemdi.
 "Uyuyan Güzel mi peh " diye burun kıvıran on bir yaşındaki D. nin oğlu bile hayranlıkla izledi.
 Çıkışta oyuncularla bol bol fotoğraf çektirdik.

 Bunlar üç canavarlar:)))
Bu kış güzel geçecek, tiyatro, bale ve konserlerle dolacak. Ankara' da yaşamanın keyfini sonuna kadar çıkartacağız. Şimdi Koca'yı dişçiye götürüyorum, ben gelmezsem gitmeyeceğini söyledi. Mecbur gidiyorum:))

Yorumlar

  1. Leyla Gencer sahnesi bildiğimiz opera sahnesi değil mi? 1 numaram hayatından pek memnun görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylak Abla Operaya bağlı genelde çocuk oyunları gösteriliyor Gimatta.

      Sil
  2. Oh, ne güzel.
    Bu arada dişçiye gidenlere beni de ekle.Kontrole gidecektim, ara ki bulasın beni?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin abla biz ailecenek dişçi korkumuzu atlattık, neredeyse koşa koşa gidiyoruz desem:))

      Sil

Yorum Gönder