Hafta sonu

 Tatil bugün resmen bitti. Hafta sonu kurslarımızı da netleştirdik. Bilge' nin bale öğretmeni de değişti.
Ufacık tefecik, barbar bağıran,yine  bir Rus hocamız oldu:)) Bilge'yle pek anlaşıyorlar.
 Dün itibarıyla kış hazırlıklarını bitirmiş bulunmaktayım.
İçime fenalık geldi domates soyup doğramaktan.Azimle hakkından gelmiş bulunmaktayım. Uzunca bir süre domates görmek istemiyorum.
Gelelim bugüne.Bugün büyük gün. Okullar açıldı.Nakil işlemimizi halledeceğini söyleyen memure hanımın, sabah "ben nakil işinizi halledemedim "deyince Bilge'yle kalakaldık. Milli Eğitim Müdürlüğü' nü aradım, ardından müdire hanımla konuşup hallettik. Bilge'yi yeni sınıfına yerleştirdim. Sınıf on beş kişi. Öğretmeni de çok sıcak karşıladı bizi. Bir "oh " dedik, vedalaştık. Okul çıkışı yeni formasını almaya gideceğiz. Bizde haberler böyle. Bütün çocuklara güzel bir öğretim yılı diliyorum...

Yorumlar

Yorum Gönder