Haftayı Bitirirken

Bu haftada biterken biz hâlâ sabah erken kalkmalara alışamadık, ama daha az sızlanıyoruz.Bu hafta biraz sıkıntılı geçti benim için, sanırım biraz üşüttüm o da karın ağrısı şeklinde bana dönüş yaptı. Kışlıklardan ilk çorapları çıkartıp, sabahtan kat kat giyinip, öğlen katları atıp, akşam katları tekrar giyip çözmeye çalıştım. Sanırım hafta sonu toparlarım. Mağda Szabo ' nun "Yavru Ceylan" kitabına başladım, iyi gidiyor. Kitap siparişi hazırlarken "Acı Çiklota" yı yazdım, sonra dayanamayıp filmini izledim. Çok güzeldi, kitabı da okuyacağım. Film bu kadar güzelse, kitap çok daha güzeldir diye düşünüyorum. Bilge haftaya sümüklü başlamıştı, onuda pekmez, zencefilli bal karşı saldırısıyla  toparladık, bir şeyi kalmadı. Hafta sonu için tek dileğim uzun uzun uyumak, ama biliyorum alakasız bir sesle erkenden uyanacağım. Neyse güzel geçsin  hafta sonumuz, keyifli olsun...

Yorumlar

  1. Tam hastalık havası şu sıralar, hele Ankara'da bu mevsimde bir yaz bir kış oluyir değil mi? Bol dinlenmeli, keyifli bir hafta sonu olsun canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder