Haftayı bitirirken...

 Dün Erimtan Müzesi' nde "Antik Roma' ya Kıyafetlerle Yolculuk" etkinliğine Bilge'yi götürdüm.
O atölyedeyken ben de kafesinde kahve içip, kitap okudum.
Geçen seferki "Antik Roma' da ekmek yapımı" etkinliğinde yaptığı ekmeğin fotoğrafını koymayı unutmuşum. Elleriyle hepimize bölüştürmüştü ekmeği.
 Çıkışta ağzı kulaklarında fiyonk, kafasında tacıyla yanıma geldi. Heyecanla anlattı. Çıkışta Koç Müzesi' ni de gezelim diye tutturdu. Yine ve yeniden keyifle gezdik.
Hatıra fotoğrafı olmadan olmaz:)) Çıkışta ufak bir Kale gezisi yapıp eve geldik. İkimizde çok yorulmuşuz. Beni bekleyen çamaşır dağına bugüne randevu verip, direk yayıldım. Sonra dayanamayıp boyamaya başladığım bez çantayı bitirdim:))
Bugünde kulağımda telefon tahsilat yapmaya çalışırken, bir taraftan da ütüyle uğraşıyorum. Evi de toparladı mı, hafta sonuna rahat girerim. Ütüsüz ve keyifli bir hafta sonu dilerim:))

Yorumlar

  1. Rahmi Koç Müzesi'ni her gezişinde yeni şeyler keşfediyor insan, her defasında başka güzel :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bütün müzeler öyle Handan, insan her gidişinde başka bir şeyi fark ediyor:))

      Sil
  2. Ne güzel bir etkinlik, büyük şehirde olmanın faydaları.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder