Toplu Gösterim


Cuma güzel cuma. İzlediğim filmleri yazmaya devam ediyorum.

Carol 2016-ABD-İngiltere yapımı. Oscar vesilesiyle izledim ya çok beklentim vardı ya da başka bir şey. Çok sevdim mi, galiba.

Star Wars/Güç Uyanıyor 2015 /ABD yapımı. İtiraf ediyorum Star Wars serisinde uyumadan izlediğim ilk film:)) Bilge' yle tekrar izleyeceğiz. Çok ayılıp bayılmadım ama fena da değildi.

45 Yıl 2015/İngiltere yapımı. Çok ara vererek izledim. Bu yüzden sanırım uzun geldi film, Haksızlık yapmış olabilirim. Belki tekrar sakin kafayla izlerim.

Trumbo 2015 ABD yapımı. Oscar adayları listesinden izledim. Çok güzel ve etkileyiciydi. 

Danimarkalı Kız 2016/ABD yapımı. Daha önce bu filmi çok beğendiğimi yazmıştım zaten. Oscar adaylarından izlediğim en iyi filmlerdendi.

When Marnie was There/ Marnie Oradayken 2015/ Japonya. Oscar adayları listesinde En iyi animasyon adayları arasında görmüştüm bu filmi. Ghibi Studio' nu  son filmi olduğunu görünce izlememek olmazdı. Ziyadesiyle duygusal, muhteşem manzaralı bir animasyondu. Sevdim.

The Christmas Secret 2014 ABD/Kanada yapımı. Ailecek izledik, güzel ve keyifliydi. Çok bir şeyde beklememiştim zaten.


Yarın Bilge'yle İngilizce dersini asıyoruz. Doğum günü için sözüm vardı. Gözümüz yerse yüzmeye gideceğiz ama kesin hedefimiz bol bol tembellik etmek.

İyi bakın kendinize...




Yorumlar