Gülüşünü Sevdiklerim


Geçen hafta pazartesi akşam üzeri kızçeler geldi. Her gördüğümde daha bir büyüyorlar, karakterleri değişiyor ama en belirgin özellikleri bitmeyen enerjileri ve gülen yüzleri. Salı öğlene doğru Kızılay' a geldik, Bilge ve teyzesi sinemaya gitti, ben de kızlarla düştüm yollara. Kafamda iki buçuk saati dolduracak beş maddelik listem ilk bir saatte dolunca hiç paniğe kapılmadım dersem yalan olur. Neyse üstesinden geldim, gerçi anneleriyle kafede buluşacaktık ama biz sinemanın kapısına çok önce gelmiştik:)) Çarşamba günü Tunalı, Kuğulu Park, perşembe günü çin yemeği ardından çokça yürüme, cuma günü Kale derken cumartesi gidiş planlarını pazartesiye erteleyip pazar günü teyzemlerin Temelli'de ki hobi bahçesine gittik. Yorucu olmakla birlikte ziyadesiyle keyifliydi. Bahçede özellikle çok eğlendiler. Teyzemlerinde köpekleri var. Antalya' da Efes'le pek anlaşamasalar da bahçede daha sakinlerdi. Günün en komik olayı Efes'in domates fidelerin domates koparıp yemesiydi:)) Kızlarla domates, biber, salatalık topladık. Akşama çantalarımız dolu, bolca yorgun ve güneş yanıklarıyla eve döndük:)) Sabahta kahvaltının ardından yola koyuldular...

Bu arada Richard Yates 'in Mutluluk Fotoğrafı kitabını okudum, dün de Diktatörlerin Çocukları na başladım. İlginç bir okuma olacağa benzer.

Neyse bir dünya iş birikmiş, daha sonra uzun uzun yazarım, hadi iyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. kolaylıklar dilerim diktatörlerin çocuklarını ben de okumak istiyorum bakalım ne zamana kısmet olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Uzmanamator çok güzel tam arşivlik bir kitap ama arka arkaya okumak beni kastı, araya başka okumalar koyarak okuyacağım, sevgiler

      Sil
  2. İkizler Bilge'nin küçüklüğünü hatırlatıyorlar bana :)

    YanıtlaSil
  3. Ahh, aynı şeyi yazacaktım "Bilge'ye benziyorlar" ki, yazılmış bile. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevin Abla eski fotoğraflara bakarken ağzım açık kalıyor, özellikle Derin aynı Bilge:))

      Sil
  4. her daim gülüşleriniz bol olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yüreğimin İklimi çok teşekkür ederim Amin diyorum, gülelim azıcık, sevgiler...

      Sil
  5. Ohhh dolu dolu geçmiş haftanız ne güzel.
    Bazen ben de bizim bücürükle yalnız kaldığımda ara ara paniğe kapılıyorum ama çabuk atlatıyorum şükür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebocum bizimkiler kocaman olduğu için unutmuş muyuz nedir bilemedim😘

      Sil

Yorum Gönder