Tatil


Tatilin özeti tam olarak fotoğraftaki gibi, araya bolca dizi ve film de ekledik mi al sana tatil.
Ankara'ya geldiğimden beri ilk kez bir bayramı Antalya'ya gitmeden evde geçirdim. Aslında bir miktar buruktu, zaten bayramları sevmiyorum, bu mevsimde Antalya' da olmayı hiç sevmiyorum, ama annem yalnız kaldı, babamın mezarına gidemedim...

Geçen ay Koca' nın  babası rahatsızlanmış, bir hafta kadar hastanede kalmıştı. Üzerine naz niyaz da eklenince Koca bayramı geçirmek için  köye gitti.Biz gitmedik çünkü Efes' ten çok hoşlanmıyorlar, yolda çok uzun hiç gözüm yemedi.

Sabah ve akşam Efes'i gezdirmek dışında dışarıya çıkmadık, zaten her yer kapalıydı. Mahalle bomboştu, aslında keyifli de oldu. Okuduk, izledik, serdik de serdik...

Bilge bol bol resim yaptı, yeni bir dijital çizim programı kullanmayı öğrendi. Onu izlemek ayrı bir keyifti. Harry Potter okumaya başladı, ilk kitabı bitirince filmini izledi ve hiç beğenmedi, kitap bambaşka diyor:)) Bugün piyano dersine gideceğiz, ikinci kitabı da alacağız.

Benim okuduklarıma gelince;

Aşka İnanmayanlar İçin Aşk Öyküleri daha evvel romanlarını okuduğum Hikmet Hükümenoğlu 'nun öykülerini sevdim.

Durmadan Leyla İlk kez Aslı Tohumcu okudum amacı iyi olsa da kitabı hiç sevmedim.

Bedrufi' nin Nefesi Mehmet Güreli' nin çok hoş bir kitabı, üstelik ufuk açıcı. Okumaya devam ediyorum, daha bitirmedim.

Son Kuşlar Nasıl güzel, nasıl içten geri dönüp dönüp okudum, denizin kokusunu burnumda , balıkçıları ruhumda hissettim.

Tarih Herodotos'u okumayı hep istiyordum ama altından kalkabilir miyim diye de endişe ediyordum. Dokuz kitaptan oluşuyor, daha ilk kitaptayım bir nevi mitoloji okuyor gibiyim, ilginç gidiyor...

Köpek Kalbi Ben nasıl olur da bunca zaman Bulgakov okumadım dedirten kitap.

Zor Yokuşu İlk kez Nezihe Meriç öyküleri okuyorum, çok akıcı değil ama hakkını da vermek lazım, güzel öyküler, bir durup düşündüren öyküler.

Dün evi de kırkladıktan sonra bu sabah güle oynaya ofise geldim. Bu kadar uzun tatil olmamalı,diye diye dolanıyorum ortalıkta:)) İyi bakın kendinize...


Yorumlar