Hafta sonu

Geçen hafta bir türlü yazmaya elim gitmedi, bariz bir sebebi yok, sanırım içimden gelmedi. Dün Bilge' yle Cermodern' e gittik. Otoparkta Ekmek Festivali vardı. Tam bir curcuna. Neyse ana binaya yöneldik, biletlerimizi alıp önce Eren Eyüboğlu Yaşam ve İşleri Sergisi ni gezdik.
Bilge bolca fotoğraf çekti. Eyüboğlu' nun pek çok teknik denediği eserleri hayranlık uyandırıcı.
Özellikle eskizlerinin yanında yağlı boya tablolarını, karakalem çizimlerini, seramik denemeleri,
çok güzel bir harmandı.
Bir ara çocuklar bir tabloya bakarak çizim yapıyorlardı. Bilge yanında malzemesi olmadığına baya bir yandı. Aslında o da taşır yanında, ben de ama şans işte ikimizde de hiçbir şey yoktu.

Neyse nasıl olsa fotoğraflarını çekiyorsun evde yaparsın dedim. Bence bir galeride soğuk zeminin üzerine oturup,resim yapmak ve gelip geçenin gülümseyerek seni izlemesi fikri hoşuna gitti:))

İkinci salonda Düşler Oyunlar ve Okumalar Sergisi vardı.
Oyuncak ve okuma teması üzerine hoş bir sergiydi.
Alt katta Emre Lüle /Distopya Sergisi oldukça ilginç on eserden oluşuyor.
Bu tarz denemeleri, farklı malzeme kullanımlarını seviyorum. Sergiyi beğendim keşke fırsatım olsa da tekrar daha sakin bir ortamda gezebilsem. İki kardeş olduğunu düşündüğüm bir erkek, bir kız çocuk ayaklarında scooterları, ağızlarında çığlıklarıyla sergi salonunu defalarca tavaf ettiler.Allah var zemin buna çok müsaitti. Ben de Bilge'yi o yaşlarda sergilere götürüyordum ama u şekilde değil. Zaten anne babayı ayırt etmem zaman aldı, çocuklar umurlarında bile değildi. Kız çocuğu iyice coşup, çığlıklar atarak ve deli gibi scooterını sürerken uçtu ve yere çakıldı. O ara çocuğa doğru koşan tiplerin anne baba olduğunu anladım. Sürekli çocuklarını uyaran tipleri de sevmiyorum ama bu kadarı da bir acayip hiç arası yok maalesef. Neyse bu atraksiyonu arkamızda bırakıp ekmekçilerin arasına daldık. Biraz dolaşıp, çıktık.

Cuma günü de Venom:Zehirli Öfke  filmine gittik. Malum Marvel filmleri özel ilgi alanımıza giriyor. Yalnız  o gün sabahtan başlayan baş ağrısıyla dolaşıyordum ve kafamda Örümcek Adam' dan bildiğim Venom' un Örümcek Adamsız nasıl olacağını düşünüyor en kötüsü uyurum diyordum. Filmin özellikle ikinci yarısı çok komikti ve kesinlikle dublajsız izleyin derim.

Bu arada iki güzel kitap okudum onları da yarın yazayım, keyifli bir hafta olsun...

Yorumlar

  1. Şu Marvel filmlerini sevemedim gitti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sibelynka seni çok iyi anlıyorum eskiden beri çizgi roman ve çizgi karakterler özellikle Bilge' yle benim ayrı merakımızı.Bunun can bulmuş halini Marvel' den ya da Dc' den izlemek ayrı bir keyif.Başta sevmezsen asla sevemiyorsun 🙂

      Sil

Yorum Gönder