Pazartesi


Çok sevimsiz zamanlardan geçiyoruz. Virüs öldürmezse kahrınızdan ölün der gibi memlekette  her sabah başka bir saçmalığa uyanmaktan fenalık geldi. Hiç iyimser ya da umutlu bakamıyorum. Normalde buraya bu kadar karamsar şeyler yazmak istemiyorum ama hissiyatım böyle. 




 Geçen hafta ortasından, bugüne kadar evdeydim. Arkadaşımın köpeği bizdeydi. Şimdiye kadar eve gelen en tatlı dört ayaklı misafirimiz oldu. Gerçi iki ayaklı misafir gelmeyeli de epey oldu.

Huxley' bin Ada'sını derin bir ah çekerek bitirirken Jhon Milton' un körlüğünün şiirine yansımasını okudum. Derken öykülerini çok sevdiğim Ömür İklim Demir' in Kum Tefrikaları' na başladım..
Reha Erdem' in Seni Buldum ya! filmini izledim aslında eğlenceli bir filmdi ama izlerken biraz gerildim.
Güney Kore yapımı Sinek Kuşu filmini izledim, çok hoş bir filmdi.
Şikago Yedilisinin Yargılanması filmini ailecek izledik. Filmdeki yargıç karakterinin Türk olabileceği varsayımında bulunduk.

İnsan vücudunun nasıl çalıştığına alakalı bir anime izlemeye başladım( Hataraku Saibou Black)  bayıldım, çizimler ve kurgu muazzam olmuş.

Ne diyeyim iyi birşeyler olsun bu hafta🙏

Yorumlar

  1. Güzel bir şeylerden vazgeçtim, içimiz daralmasın diyeceğim. Ama neden böyle düşünmek zorunda kalmış olmalı insan?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Sevin Ablam hiç bu kadar sinirlerim bozuk dolaştığını hatırlamıyorum.

      Sil
  2. Fimdeki yargıçın ben de Türk olabileceğini düşünmüştüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak düşüncelere kapılmak tesadüfi bir şekilde mutlu ediyor insanı :))))

      Sil
    2. Aynen Şebnemcim bu kadarcıktan bile mutlu oluyoruz dokunmasınlar bize ya:)

      Sil
  3. Aman morallerimizi bozmayalım, yazmaya çizmeye devam edelim. zaten
    duyguların uç noktasında yaşarım her zaman. elden geldiğince umudumu, yaşam
    sevincimi kaybetmemeye çalışıyorum. son fotoğraf japon ayvası değil mi
    adı. bende de var ama öyle bir budamışım ki şu sıralar çiçek açtığı
    dönem ama hiç çiçeklenmedi benim ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buketçim ben de genelde umutlu bir insanım ama darlandım yeminle.çok şişirilmiş balon gibi hissediyorum:( parkın köşesinde Minnoş şekilde çiçek açmıştı, adını hiç bilmiyorum.Seninki de çiçeklenir umarım🙏

      Sil

Yorum Gönder