Pazartesiden sonra

 


Bilge küçükken Garfield izlemeye bayılırdı. Evir çevir izlemekten tüm filmlerini, filmlerin tüm repliklerini ezberlemişti. Bizde onunla birlikte bu girdapta uzun süre döndük durduk. Ne zaman Okan Bayülgen ağzını açsa bendeki görüntü hemen Garfield' a dönüyor. Neyse Garfiled pazartesilerden nefret ederdi. Hatta filmin birinde tüm pazartesileri bile kaldırmıştı. Dün sabah ofiste otururken bu geldi aklıma, son zamanlarda ben de pazartesileri kaldırmak istiyorum. Gerçi uzun kısıtlamaların olduğu zaman pazartesi işe koşarak geldiğim zaman da oldu ama genel tavrım pazartesileri sevmemekten yana. Herkes el ele verip, tüm sorunlarını, tüm cümlelerini pazartesiye saklıyor gibi...

Toni Morrison' un Yuva kitabına başladım. Kore Savaşı sonrası evine dönmeye çalışan genç bir adamın hikayesi.

Olağanüstü Beyfendiler Cemiyeti Bilge' nin çizgi romanlarından. Benim için pilav günü gibi, herkes orada.Kaptan Nemo, James Bond, 

falan var, bakalım nereye gidecek...

Hafta sonu uzun sezonlu Heartland dizisini izlemeye başladık. Sorunlu atlara destek veren bir çiftlik ve oradaki yaşamla ilgili, sakin bir dizi. Biz sevdik, akşamları izliyoruz. Pek güzel gün batımları var, yeşil otlaklar ve tabi şahane atlar...

Günlerdir yağmur yağıyor, gece de devam etti. Akşam park gezmesi yağmur altında oldu. Yavaş yavaş yağdı, sonra hızlandı. Kocaman bir ağacın altında bekledik, hafifleyince tekrar dolaştık. Toprak kokusu, çam kokusu eşlik etti bize. Leylaklar tomurcuklanmış, yüreğim pır pır etti gelen baharı düşününce. Herşey iyiymiş gibi geldi biran, iyi olacakmış gibi...


Yorumlar

  1. bahar gelince ailecek tatil planları yapardık kendi bütçemiz elverdiğince dolayısıyla bahar geliyor yaz geliyor tatil geliyor heyecanı sarardı hepimizi bu sene ilk defa bahar geldi diye en küçük bir heyecan hissedemiyorum virüs bir yandan ülkenin garip sürekli gergin ortamı bir yandan...neyse sizin de içinizi kararttım sanırım ...iyi olsun inşallah herşey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileklerimiz, hislerimiz hep aynı. Artık güzel haberler duymak istiyoruz, güzel şeyler görmek istiyoruz.

      Sil
  2. Yağmurda toprak kokusunu içine çekerek yürümek ne büyük keyiftir. :)
    Olağanüstü Beyefendiler Cemiyeti ne hoş bir isim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevin Ablacım aynen öyle iyi hissettirdi ki...adı pek güzel ama uçuk kaçık Bir çizgi roman okurken Polyanna' ya bile denk geldim, bitene kadar daha kimler olacak bilemedim:)))

      Sil

Yorum Gönder