Sevgili Cuma

 

Bu sabah kuzenimle telefonda konuşurken " cumaları sesin hep keyifli geliyor " dedi:) ben de keyifli cumalar diledim, hayırlı da olur, nasıl isterse öyle yani:)
Fabien Toulme' nin Hakim' in Yolculuğu grafik romanına başladım. Aslında bildiğimi zannettiğim olayları detaylarıyla okumak, çizgilerde görmek çok acayip bir his bıraktı.
Etkileyici ve ürkütücüydü. 
Agnes Varda' yı Anlatıyor' u izledim. Leylakdalı' m tavsiye etmişti. Agnes Varda' nın  tüm hayatını, fotoğrafçılıkla başlayan, filmlerle devam eden, sanat tutkusunu, enstalasyonlarını  anlattığı muazzam bir seyirdi. O kadar iyi geldi ki, bitirdiğimde hemen Bilge' nin yanına gittim. Heyecanla ona anlattım, hafta sonu o da izleyecek. 

Dolabı kontrol ettim, ufak tefek eksikleri Koca' ya havale ettim. Masamı toparladım. Yoga dersim bir saat erkene alındı, birazdan derse girerim. 

Haftasonu istefiğiniz gibi geçsin...

Yorumlar

  1. Faces Places'i izleyeceksin kuzun Blu TV'de ve bayılacaksın :)

    YanıtlaSil
  2. Agnes Varda ölmeden önce çektiği belgesel nasıl güzel, ne keyifli bir yolculuk..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder