Salı

Aslında dün yazacaktım ama vakit bulamadım. Bir kere çöp atmaya gitmek dışında evden kapanma boyunca çıkmayarak kendi rekorumu kırdım. İlk zamanlar iyiydi. Alt alta sıralamasam da kafamda okunacak kitaplar, izlenecek filmler vardı. Üç gün yoga, yürüyüş videoları derken yavaştan bezmeye başladım. 
Biraz kilo veririm demiştim, kapanmanın sonunda kilo almadım diye sevindim:)

Ev halkı olarak birbirimize çok bulaşmamaya çalıştık, son günlere doğru herkes birbirine sinir olmaya başlamıştı.


 Efes'in dışarıya bakmaktan boyu uzamış olabilir.

Bunlar neyse de, en çok iş güç nasıl olacak diye düşünüp durdum. Tanıdığım herkes aynı durumda. 

Çevre Yolu güzel bir okumaydı.Yazarın daha evvel Mavi Çocuk kitabını da çok beğenmiştim. Yüz yaşına iki hafta kala ölen yazarın hayatını, yaşadıklarını düşününce insan derin bir nefes alıyor. Çok uzun demeden edemiyorum. 

Bilge' nin mangalarından  İsimsiz Şehir ve Taş Kalp' i okudum. Çizgiler ve konu güzeldi.

Robert Musil' in daha evvel okuyamadığım( 2016 da almışım) Hayalperestler kitabını okudum. Karakterler tiyatro oyunu olmasına rağmen kafamda  zor oturdu. Musil' in zorlayan anlatımı mı, yoksa kötü bir çeviri mi desem de, kitap bittiğinde gerçekten hayran oldum. Böyle zor okumların apayrı bir keyfi oluyor.

2666 kitabının 3. bölümünü bitirdim. En kolay okudugum bölümdü. 4. Bölüm beni biraz ürkütse de okumaya başladım. 

Evden tüm işleri hallettiğimi sanıyordum ama dün işe gidince bir sürü işle uğraşmam  gerekti. 

Akşam koşa koşa parka gittik. O kadar özlemişim ki, bütün partililerle hasret giderdik. Eve dönünce erkenden uyuya kalmışım:) 

Yorumlar

  1. O kartopu ne güzel açmış öyle! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevin abla bence ortanca numarası yapıyor :)) o kadar güzeller ki💗

      Sil

Yorum Gönder