19 Ekim

Hızlıca bir uğrayayım dedim. Hafta sonuna dogru Bilge' nin sınıfında karantina ilan edildi. Üç arkadaşı covid olmuş. Bilge bir haftadır çocukların zaten okula gelmediğini söyledi. Biz de kendimizce karantina uyguladık.Okul beşinci gün için pcr testi istiyordu. Bugün test yaptırdık, negatif çıktı. Hic belirti yoktu ama yine de bir acaba insanın içini kemiriyor. Gönül rahatlığıyla aksam yoga dersine gittim. Yarın okula gidecek, umarım okulda kontrolleri düzenli yaparlar. 
Tabi hafta sonu evde şiştik. Squid Game izledik. İlk başta bir miktar gerse de sonuna kadar merakla izledik. 
Kitap okudum, biraz çiziktirdim. Efes' i sıkıştırdım. Hafta içi için yaptığım tüm yemekler hafta sonu bitti. Dolabımı düzelttim. Ev nankörlükte tavan yaptı, hiç elimi sürmemişim gibi her yer, her yerde..
Olsun, toparlarım usul usul...

Yorumlar

  1. Squid Game'i izlemedim, ama dizi hakkında bir video izledim. Derli toplu, hoşuma gitti. Linkini bırakayım. :)

    https://youtu.be/dt_lLSRX7tc

    YanıtlaSil

Yorum Gönder