3 Ekim Pazar


 Cuma akşamı işler uzadı da uzadı. Kına gecesine gidemedim. Cumartesi nikaha gideriz dedik. Waffele bizdeydi. Cumartesi sabahtan Bilge' yle evi temizledik, mis gibi oldu. Akşam üzeri hazırlandım, çocuklar gelip beni aldı. Nikah salonuna gittik ama içeri giremedik. Yetmiş beş kişilik kapasite dolmuştu. Çıkmalarını bekledik, takımızı takıp oradan ayrıldık. Kahve içmeye gittik, iyi oldu. Güldük eğlendik. Eve geldiğimde bizimkiler parka gitmişti. Dönerken Waffele' ıda evine bırakmışlar. Birşeyler izleyelim derken ben sızmışım.

Sabahın köründe uyandı ev halkı. Kahvaltının ardından, termoslarımızı doldurup yine parka gittik. Güneşli yerlerin sıcak, gölgenin üşüttüğü güzel bir sabahtı...

Efes' le ağaçlardan minnak elma toplayıp yedik. Sopa bulunca, ben attım Efes koştu yakaladı,  her zamanki gibi geri getirmedi:))

Parktan çıkışta yolda,  Bilge' yle arabadan indik. Uzunca bir yürüyüşün ardından Bilge' nin çok sevdiği Gerekli Şeyler Yayınevi' ne uğradık. Az içeride oyalandım, sonra Bilge' yi dışarıda bekledim. 

Fotoğraftaki kediyi sevdim, oturduğum yerdeki pembe akşam sefalarının tohumlarından topladım. Baharda bahçeye atarım:) 

Eve geldiğimizde Koca yemek hazırlamıştı, dışarıda yediğimizi çaktırmayalım diye yine yedik:( 

Allah'tan birazdan parka gideceğim...

Yorumlar

  1. güzel bir haftasonu olmuş :) mutlu ve tatlı telaşeler, sonbaharın en güzel yanı sanırım bu güneşte ayrı gölede ayrı duygular :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen keyifli ve ayrıca kıymetli duygular💗

      Sil

Yorum Gönder