7 Ekim Perşembe

Yaz aylarında yaşadığımız korkunç yangınlar sırasında gönüllü eğitimi almaya karar vermiştim. Sanırım burada da bahsetmiştim. İnsan çok şeyi bildiğini sanıyor. Eğitim videolarını izledikçe bu sanma halime şaştım kaldım. Gerçekten çok basit önlemlerden bile haberim yokmuş. 
 
Eğitim online tasarlanmış. E-devlet üzerinden başvuruyorsunuz. Neyse tabi ben bir heves başlayıp, zorunlu kısmı tamamladım. Altı ana başlık var, diğerlerini unutmuşum. Dün hatırlayıp hemen  düğümler kısmına baktım. Allahım ne kadar çok düğüm çeşidi var. Elimde koca bir halat videoları durdura ilerleye ( bu arda ofis işlerine de bakarken) öğrendim zannedip, sınava girdim. Tabi ki başarısız oldum:))

Sabahın kör gözünde kalkıp, eğitim videolarını bir kez daha izleyip, notlar aldım. Tekrar sınava girdim (5 kez girme hakkı var) bu sefer geçtim:))

Yok Çünkü Telafisi' nin son elli sayfasına kadar okudum. Bitmesin dedim, kitabı kapattım,  birazdan okuyacağım...

Yoga matımı serdiğim anda Efes kendini matın üstüne atıyor. Genelde onlar sabah yürüyüşündeyken, ben yoga  yapıyorum. Bu sabah Koca uyuya kaldı. Ben de Efes' le yoga yaptım, baktı tepesine çıkacağım matı bana bırakıp kenara serildi. Ben mattan kalkarken sabah telaşı başlamıştı. Duşu boş bulunca attım kendimi:) Kahvaltı faslı, ofise gidecekler, son anda çiçekler aklıma geldi, akşam sulamak gerektiğini fark etmiştim. Onları da sulayıp, evden çıkabildim. Bu sabah herkes bir gevezeydi, pek dinlemedim. 
Ofiste iş programını yapıp, herkesi yolladım.Oh mis gibi oldu...Efes uyukluyor,kahve demledim, kitabımı da alayım elime azıcık keyif yapayım...

Yorumlar

Yorum Gönder