04 Ocak


 Yeni yıla  Efes  gibi " neler olacak bakalım " diye, gözlerimi kısıp düşüncelere dalarak girdim...Şaka tabi, yine saat on iki olmadan uyuya kaldık hem de hepimiz:) Sabahtan üçüncü doz aşılarımızı olduk. Totem falan yapmadık, yeni yıla illa üç doz aşılı girelim demedik. Bilge' nin en müsait zamanı o gündü, okula gitmedi. Akşam üzerine doğru hepimizin sol koluna ağırlık bağlamışlar hissi dışında bit yan etki yaşamadık. 

Yılın ikinci günü apartman toplantısı yapıp, yöneticiliği devrettim.  Çok sevindim, beni çok yoran bir işti. Sırf bu yüzden yıl güzel başladı ve güzel olacakmış hissine kapıldım....

Bu yıl ki kitap hedefimi yüz on kitap olarak belirledim. Amacım bu rakamın altına düşmemek.

Uwe Timm'in Morenga, Kerem Aslan' ın Her Şey Dahil ve Martha Hall Kelly' nin Leylak Kızlar kitaplarına başladım. 

The Man In The Castle ve Modern Love dizilerini izliyorum. Her güne birer bölüm izlemeye çalışıyorum. Aslında vaktim olsa başından kalkmam:)

Her sene listeler yapardım, bu sene hiç bu işe yeltenmedim. Yapabildiklerimi, içime sinenleri yazarım bir köşeye...

İyi bakın kendinize...



Yorumlar

  1. Biz de tam aşılılar gurubuna girdik maaile.
    Yöneticilik kolay gibi görünen en zor işlerden, görevi devredince rahatlamanız normal bence.
    Bende hafta sonu Emily Paristeyi izleyip bitirdim, gözüm gönlüm açıldı Paris havasıyla.
    Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder