18 Ocak


 Sabah evden çıkarken kar başladı, iyice yağdı... tutacak kesin derken durdu. Hava soğuk, herkesin dilinde evlere bomba gibi düşen faturalar. Doğal gaz, elektrik, benzin faturalarını paylaşıyor herkes. Sabah bankamatiğe uğramam gerekti, kat kat lahana moduna geçip, kar yağarken düştüm yola (caddenin başına kadar yürüdüm aslında:)) Bankamatiğe paralarımın bir kısmını beğendiremedim ama sonunda ben kazandım, paramı yatırıp geri dönüşe geçtim. Esnaftan bir kaç kişiye denk geldim. Fatura şikayetleri, küresel komplolar ve Allah yardımcımız olsunlara kafamı sallayıp amin dedim, ofise geldim.

Bilge' nin karantinası pazar günü bitti, pazartesi güle oynaya okula gitti. Bir haftalık karantinayı o ödül gibi görürken Koca' da ben de diken üstündeydik. Sürekli dillendirmeden birbirimize sağlık taraması yapar olmuştuk. Tadı nasıl, kokusu da güzel değil mi, öksürdün mü sen? 
Neyse hayat normale (!) döndü yeniden. Bilge'nin eline yüzüne renk geldi dinlenince. İzleyebildiği tüm animeleri izledi, okuyabildiği mangaları okudu. Resim yapamamaktan şikayet ediyordu, yastığının altında resim defteri görmek keyifli oldu...

Bana gelince hafta sonu mutfakta antin kutin işlerle uğraştım. Bilge' ye badem sütü, kalanlarla pankek, türk işi noodle, pancar kvass...

Modern Love' ın ilk sezonunu bitirdim.Hemen bitmesin diye ikinci sezonu her gün bir bölüm izliyorum o kadar sevdim. Don't Look  Up filmini izledim. Bir ara uyumuşum, iyi hoş günümüz sosyal medyasına,  falana filana güzel göndermeler olmuş ama çok uzundu yahu...

Cho Nam-Joo 'nun Kim Jiyeong, Doğum 1982 kitabını okudum. Güney Koreli bir kadının hayatını okurken cinsiyetçi yaklaşımın bizim ülkemizle benzerliğine inanamıyorsunuz. Sinir bozucu...Dünyanı her yerinde kadınların başına aynı şeyler geliyor, hem de doğal sayılarak...

Orhan Berent' in Trenler Çıldırırsa kitabını okuyorum, bugün biter sanırım. Pek heyecanlandırmadı.

Uwe Timm' in Morenga' sına da başladım. Puntolar küçük olmasa nefis bir okuma olacak. Yirmi sayfadan sonra zorluyor.

Akşam yoga dersi için stüdyoya gideceğim. Özledim bir hafta gitmeyince.

Ağaçlar sallanmaya başladı, rüzgar çıkmış, yağsa daha iyiydi.

Kaçtım ben, iyi bakın kendinize....





Yorumlar

  1. gerçekten nasıl olucak bu faturalar zamlar pahalılık off yaaa..Gelmiş geçmişler olsun...Bu omicron hepimize bulaşacak bu gidişle galiba...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder