21 Ekim


 Bu hafta ziyadesiyle dışarıda geçti, işle ilgili toplantılar falan derken ziyadesiyle kalabalığa maruz kaldım. İyi tarafına gelince aniden soğuyan havaya rağmen güneşle yakalamaca oynadım bolca. Uzun zamandır aklımdaki yenilenen Saraçoğlu Mahallesi' ne uğradım. Bilge' nin okulunun emlak ofisi olması dışında çok beğendim. Peyzajı şahane olmuş. Kira fiyatlarını hiç düşünmeden yüksek tavanlı, büyük pencereli yapılarda ne güzel yoga stüdyosu olurdu hayali bile geçti zihnimden. Kızılayın keşmekeşinde, nefes almalık hoş bir alan yaratmışlar. Pazar günü öğlen Bilge' yi aldım dersaneden. Öğleye kadar sınavları oluyor, bul hafta birlikte zaman geçirelim istedik. Efes'i sıkıca giydirip Koca'yla bahçeye yolladım. Ben de Bilge' ile buluştum. Sınavdan keyifli çıktı, Saraçoğlu Mahallesi' nden bahsetmiştik, onunla da tekrar gittik. Bilge bayıldı yenilemeye. Okulunun emlak ofisi oluşuna hiç aldırmadı, ne soğuk oluyordu, çalışanlar da üşüyor mudur ? dedi:)) Etrafı iyice tavaf ettikten sonra, kafamıza düşen meşe palamutlarını topladık. Bir yerlere dikeriz diye.

Hafta sonu uzunca bir eğitim buluşması vardı. Kayıttan izlemeye karar verdim, bu haftaya yayarak bitiririm. Geçen hafta okuma programım aksadı, bu hafta onları tamamlarım. Aşağı yukarı bu hafta niyetlerim böyle, gerisine bakarız artık...
Güzel bir hafta diliyorum...

Yorumlar