ÇALIŞMALARIM



Bilge' ye 8 aylık hamileyken işten ayrıldım. Altı dönüm kocaman bir serada çalışıyordum.Ordan oraya koşturup duruyordum.Bilge doğduktan sonra zamanımın çoğunu o kaplıyordu ama genede kafamı dolduracak başka şeylerde gerekli diye düşünürken teyzem imdadıma yetişti.Teyzem diye demiyorum acayip yetenekli ve yaratıcı bir kadındır kendisi. Tatil için geldiğinde kum boncukla birkaç teknik öğretti sonra ben devam ettim. Kum boncukla takı çalışmayı seviyorum ama çok zahmetli bazen bir kolye için bir hafta harcadığım oluyor.Yukarıdaki resimde bulunan kum boncuk kolyem böyle bir çalışma. Uzun süredir de netten polimer kili araştırıyordum.
Ankaraya taşınınca evdeki küçük fırını yemek işinden emekliye ayırıp ofise getirdim.(Evede büyük fırınlı ocak aldık) Küçük fırını tamamen polimer kil pişirmeye tahsis ettim. Yukarıda yaptıklarım 4. ya da 5. çalışmam daha çok yeniyim bu konuda ama çok keyifli.Üstelik Ankara malzeme cennetti aradığınız herşeyi bulabiliyorsunuz. Cuma günü fırınlamıştım bunları dünde vernikleyip birleştirdim. Birleştirilmemiş daha bür sürü parçam var.Biraz değişik zincir, uygun boncuk ve aparat alayım onlarıda yapacağım. Bilge' de seviyor kille birşeyler yapmayı.Oyun hamurları falan kesmiyor artık onu. Sabah çok mahsun gitti okula."Ben seni bırakmak istemiyorum" dedi. Çok içime oturdu. Sonra anlaştık akşam gidip onun sevdiği dergiyi alacağız diye. "Şimşek Mc Queen Dergisi "aslında daha büyük yaş gurubu için bu dergi ama Bilge bayılıyor. Eviriyor çeviriyor sıkıldıktan sonra resimlerini kesiyor.Bana her ay dergi alırken, onun da bu dergiyi istemesi hoşuma gidiyor. Dünden beridir İstanbuldan Antalya'ya iki kişilik yer aramaktan fenalık geldi. Kardeşim ve kocası son anda karar verdiler bayramda Antalya'ya gelmeye.Ama bilet bulamakta zorlandılar.En son akşam bir kişilik yer bulmuşlardı diğerinide ayarlamaya çalışıyorlardı. Umarım bir aksilik çıkmaz çok özledim çünkü. Bu gün biraz ofis işlerim var onları hallederim, iki gün evvel başladığım bir koye var onu tamamlarım diye düşünüyorum.Ofisi temizledim akşam da evi toparlarım ufak ufak valizde hazırlarım diye de düşünüyorum. Yani hep düşünüyorum hep düşünüyorum o halde varım ve bunları yapmalıyım tembellik yok...

Yorumlar

  1. yaşasınnnnn, bilet buldum sonunda, maslak metro turizmdeki arkadaşa sonsuz teşekkürler.....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder